  • Data: 2009-07-17 19:37:48
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Jakkolwiek byśmy to zdarzenie nie oceniali, to pozostaje mieć nadzieje,
    > że da ono do myślenia co niektórym rajdowcom i zanim dla hecy zaczną
    > uciekać przez Policją to się zastanowią, czy warto.

    Bardzo ładnie to ująłeś, już prawie pociekła mi łezka nad losem
    niewinnych policjantów... tylko zręcznie ominąłeś istotę problemu:
    - akcja była planowana
    - akcja była nieprofesjonalnie przeprowadzona, czego najlepszym dowodem
    jest zabranie cywila na akcję
    - zginął człowiek...

    I nagle się okazało, że żyjemy w państwie prawa i ma zastosowanie
    domniemanie niewinności. Szkoda, że to samo domniemanie niewinności nie
    obowiązuje w tysiącach innych spraw, gdzie ludzie są skazywani lub
    siedzą latami w aresztach bez dowodów.

    Robert, nie czytają tej grupy dzieci, przestań nam kit wciskać. Tu
    chodzi o tę sprawę w kontekście wielu innych.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/