  • 31. Data: 2005-07-08 21:43:54
    Temat: Re: Jakie prawo ma policja ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    to nie chodzi o to......
    ja też oglądam telewizje i nawet jakbym miał coś takiego to z pewnością nie
    trzymałbył tego w domu

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Przemek R..."
    .pl>

  • 32. Data: 2005-07-08 23:44:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > do mnie weszli bo szukali broni i materiałów wybuchowych :)))))
    > a komputer to dojebał się jeden bo się wkurzył chyba bo nic nie znalazł a
    > ponadto zaczołem z nim dyskutowac i się zagotował, aż mi kazał pokazać
    > dokumenty na oprogramowanie, a ja mu na to ze nie mam nielegalnego
    > oprogramowania, i odpaliłem mu linuksa :))), no ale chuj zaczoł mnie
    > straszyć że wezwie zaraz komputerowca i mi rozszyfruje ten dysk a ojjjj
    > wtedy bym cieńko pierdział :))))
    > no ale ch..j i w oko jak to mówią,

    Jakiez to bydlo ma teraz dostep do internetu ....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 33. Data: 2005-07-09 20:00:31
    Od: Artur "Shiva" Włodarczyk <s...@p...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" wrote:

    > Jakiez to bydlo ma teraz dostep do internetu ....

    Niestety, dresy tez kupuja (?) komputery.

    shi

  • 34. Data: 2005-07-10 05:37:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:dapacm$f00$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Niestety, dresy tez kupuja (?) komputery.

    Albo wiedza, gdzie najblizsza kawiarenka jest.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt