  • 11. Data: 2005-07-08 06:46:00
    Temat: Re: Jakie prawo ma policja ?
    Od: "stachu" <s...@g...pl>

    news:dakdbd$p6d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > ??
    >
    > Tak. Na podstawie legitymacji lub nakazu kierownik jednostki. Ale w
    > takim wypadku przeszukanie podlega zatwierdzeniu przez prokuratora.
    > Powinieneś otrzymać postanowienie w tej sprawie

    A zdajesz sobie sprawę że na podstawie legitymacji żaden policjant nie
    zaryzykuje wywalania drzwi
    Bo mu potem żaden prokurator takiego nakazu nie wystawi tak łatwo. A jak nie
    wystawi to będzie miał problemy.
    Tak więc jak Ci machnie legitymacją to zamknij drzwi i każ mu wywalić
    zobaczymy czy będzie taki chojrak.
    Wróci z nakazem albo wcale.
    Pozdrawiam,
    Stachu

  • 12. Data: 2005-07-08 07:04:36
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    tak...... kur...a zgadłeś jestem osiedlowym gangsta i zaraz Cie dojede i
    zobaczymy kto się bedzie śmiał .....buhahahh :)))))))))
    :P
    wariat ;)

    pewnie jestes jakis osiedlowy "gangsta" buahahaha
    dobrze zrobili ze cie odwiedzili, pewnie mieli powody

  • 13. Data: 2005-07-08 07:12:07
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    stachu napisał(a):

    > A zdajesz sobie sprawę że na podstawie legitymacji żaden policjant nie
    > zaryzykuje wywalania drzwi

    A zdajesz sobie sprawe, ze praktycznie u kazdego cos sie znajdzie (stara
    kaseta video piracka, plyta cd piracka z muzyka, mp3 na kompie itp.).

    Nakazy czasem sa natomiast wystawiane z data wsteczna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-07-08 07:23:43
    Od: "stachu" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > A zdajesz sobie sprawe, ze praktycznie u kazdego cos sie znajdzie (stara
    > kaseta video piracka, plyta cd piracka z muzyka, mp3 na kompie itp.).
    >
    > Nakazy czasem sa natomiast wystawiane z data wsteczna.

    Zdaję sobie również sprawę że policjant musi uwiarygodnić swoje wejście z
    drzwiami danymi sprzed przeszukania i do tego jest właśnie notatka służbowa.
    Jak mu nie odpalę kompa to sobie może szukać chyba że jest czarodziejem i
    zgadnie hasło.
    Jak go zabierze do analizy to co najmniej 3 miesiące może sobie czekać na
    jej wynik o ile jakiś spec będzie chciał rozszyfrowywać dysk - osobiście
    życzę mu powodzenia.
    Tak więc powtarzam i robię to za znajomymi policjantami - według nich żaden
    glina nie zdecyduje się wejść z drzwiami na legitymację no chyba że będą
    dochodziły wrzaski w stylu pomocy mordują. I po to właśnie ustawodawca
    wprowadził formułę wchodzenia na legitymację.
    Pozdrawiam,
    Stachu

  • 15. Data: 2005-07-08 07:37:18
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    stachu napisał(a):

> [...]
    > dochodziły wrzaski w stylu pomocy mordują. I po to właśnie ustawodawca
    > wprowadził formułę wchodzenia na legitymację.

    Ale jak juz sie zdecyduje wejsc to zawsze cos sie znajdzie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2005-07-08 07:38:06
    Od: "Olo" <o...@s...lodz.pl>

    > Czy mają prawo wejść do mieszkania bez nakazu ? i przeszukanie zrobić ??
    > czy warto z nimi wchodzić w układy ?

    MAJĄ.
    I trzeba wziąść pod uwage że jeśli już wchodzą to zapewne nie po to żeby
    sobie zrobic frajde, tylko po to zeby miec z tego jakies konkretne efekty.
    Dyskutowanie wtedy z nimi i próby wywierania nacisku na zasadzie 'nie macie
    prawa bez nakazu', powodują wyłącznie rozjuszenie ich i twoja wiarygodnośc
    jako niewinnej osoby która jest zagubiona w tej całej sytuacji dąży DO ZERA.
    Muszą natomiast powiedziec ci na jakiej podstawie weszli, co chcą ,
    dlaczego, łącznie z podaniem podstaw prawnych.
    Standardem jest natomiast straszenie prokuratorem, więzieniem, chłosta,
    kamieniołomami i podobnymi pierdołami - wynika to po prostu z frustracji
    jaka buduje się w policjantach za ich niewdzieczną prace za tak niskie
    pieniądze.
    Napisałes ze dojebali sie nawet do kompa i swoj cel osiagneli, podales im
    pare telefonow jak mowisz i dla nich jest okej.

    Życząc szczęsliwego zakończenia,

    Pozdrawiam,
    Olo

  • 17. Data: 2005-07-08 07:57:08
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    do mnie weszli bo szukali broni i materiałów wybuchowych :)))))
    a komputer to dojebał się jeden bo się wkurzył chyba bo nic nie znalazł a
    ponadto zaczołem z nim dyskutowac i się zagotował, aż mi kazał pokazać
    dokumenty na oprogramowanie, a ja mu na to ze nie mam nielegalnego
    oprogramowania, i odpaliłem mu linuksa :))), no ale chuj zaczoł mnie
    straszyć że wezwie zaraz komputerowca i mi rozszyfruje ten dysk a ojjjj
    wtedy bym cieńko pierdział :))))
    no ale ch..j i w oko jak to mówią,

  • 18. Data: 2005-07-08 08:05:11
    Od: Harry <h...@p...neostrada.pl>

    łysy napisał(a):
> [...]
    > wariat ;)
    >
    > pewnie jestes jakis osiedlowy "gangsta" buahahaha
    > dobrze zrobili ze cie odwiedzili, pewnie mieli powody

    przestan sie osmieszac czlowieku, naucz sie cytowac

  • 19. Data: 2005-07-08 09:00:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A zdajesz sobie sprawe, ze praktycznie u kazdego cos sie znajdzie (stara
    > kaseta video piracka, plyta cd piracka z muzyka, mp3 na kompie itp.).

    to nie podalega sciganiu przez policje,

    P.

  • 20. Data: 2005-07-08 09:02:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "lysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > taak, a niby jak ??
    > wpadlo ich 8chlop chyba 4po cywilnemu i ze 4 mundurowych, otworzylem drzwi
    > a pan mundurowy napieral na mnie klata tak ze wladowali mi sie wszyscy do
    > chaty zanim otrzymalem odpowiedz, na moje pytanie, o co chodzi .......

    judasza sobie zainstaluje i przy drzwiach trzymaj paralizator. P
    P.