  • Data: 2009-08-19 16:43:49
    Temat: Re: Jakie prawa ma policja?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" napisał w wiadomości

    > nie ma korkow na korytarzu ?

    To nie mój budynek, tylko na przeciwko. Jest brama i domofon. Po za tym nie
    chodzi tylko o muzykę.
    Wyobraź sobie dwóch czy trzech nawalonych gówniarzy, którzy stoją na
    balkonie i wyją jak idioci, albo biegają po ulicy i drą mordy na cały
    regulator. Jak ich wyłączyć? Chyba ze snajperki ;)
    Ale chyba policja znalazła na gnoi jakiś sposób. Wczoraj jak się impreza
    rozkęciła, przyjechały radiowozy, weszło ze sześciu policjantów do budynku,
    i wyszli za jakieś.. 20 minut. Później stał jeden radiowóz, policjanci sobie
    siedzieli i się przyglądali. Nawet nosa nie wystawił.
    Od tamtej pory jak gnój ich widzi, to ucieka z balkonu jak poparzony :) I na
    razie jest spokój.

    A tak na marginesie... Jeśli policja nie ma prawa w nocy kogoś uciszyć, to
    po co jest to całe pieprzenie o ciszy nocnej,
    o obowiązku niezakłucania spokoju itp? To jak ja sobie w nocy włączę na cały
    głos to też mi mogą wszyscy skoczyć?