  • 31. Data: 2020-12-14 22:42:09
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 22:18:06 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Pięknym za nadobne - spierdalaj!

    Nie zdałeś... No ale nie każdemu dane.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 32. Data: 2020-12-14 22:47:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 22:16:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nawet kierowca mówi, że nie gwiazdy były powodem mandatu.

    Ale tylko kompletny dureń powie że ponieważ kogoś zatrzymano za
    utrudnianie zatem PIS ma rację zabraniając aborcji uszkodzonych płodów.
    Panowie (do durni tego apelu nie kieruję), nie traćcie z uwagi istoty
    kolizji światopoglądowej. Kobieta ma mieć władzę nad tym co ma w
    brzuchu. Koniec, kropka i skamlanie dochodzące z kościelnej kruchty nic
    nie pomoże.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 33. Data: 2020-12-15 02:42:44
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 21:37, Trefniś pisze:

    > Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
    > Ale może czas, by przejrzał na oczy?
    >
    > Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

    No i?
    Podobno miało być lepiej. Może już czas żebyś przejrzał na oczy?

    > Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu do
    > zdrowia.

    Jeżeli nie chcesz pamiętać, że za pis miało być lepiej, a nie gorzej, to
    ja już nic nie poradzę.

    > Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie
    > wierzę.
    > Ty to masz z mlekiem matki...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 34. Data: 2020-12-15 02:58:38
    Od: Kviat

    W dniu 14.12.2020 o 22:16, Liwiusz pisze:
> [...]
    licja-wlepila-mandat-za-gwiazdki-na-karoserii

    > Sraki, lewicowy kłamczuszku:
    >
    > https://twitter.com/copone1dak/status/13385434838591
    20131/photo/2

    > Nawet kierowca mówi, że nie gwiazdy były powodem mandatu.

    Sraki, prawicowy kłamczuszku:

    "Jechała kolumna policyjna, która chciała przeciąć drogę demonstrantom
    (...) Spowolniliśmy przejazd policji i całej tej kawalkady, no i nas
    zatrzymali - wyjaśnia na zamieszczonym na Facebooku nagraniu Mariusz
    Cholewski, kierowca. Jak mówi, mandat otrzymał za "niedostosowanie się
    do sygnałów świetlnych... no tak, bo oni świecili i trąbili, a ja jechałem".

    "- Jednak nie było to tak, jak było opisane w mediach (...) Wiadomo, media
    rządzą się swoimi prawami, hasło ktoś rzucił "gwiazdki" - wyjaśnił,
    dodając jednak że jego zdaniem gwiazdki "zmobilizowały" funkcjonariuszy."

    > Dzisiejsze kłamstwo bardzo krótko żyło, a tak zdążyłeś się nawyśmiewać
    > ze sceptyków. Jesteś obleśny. Powinieneś przeprosić.

    Wy prawaki non stop pierdolicie bełkoty o jakichś spiskach, agentach
    szkolących kobiety do protestów (wspominając tylko te najłagodniejsze),
    które urągają nie tylko zdrowemu rozumowi, ale i przyzwoitości.

    W przeciwieństwie do was, w obliczu tego co policja odpierdala obecnie
    (i na rozkaz i sama z siebie) normalni ludzie mają prawo podejrzewać, że
    został zatrzymany, bo miał gwiazdki.

    A teraz udowodnij, że gdyby nie miał gwiazdek, to też by go zatrzymali.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 35. Data: 2020-12-15 03:08:56
    Od: Kviat

    licja-wlepila-mandat-za-gwiazdki-na-karoserii

    > Sraki, lewicowy kłamczuszku:

    Tu masz więcej (tym razem nie z byle tweeta kogośtam):

    https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/mandat-za-gwia
    zdki-na-karoserii-ukarany-opowiada-jak-bylo,1041523.
    html

    "Na tym się jednak nie skończyło. Mariusz Cholewski opowiada, że około
    dwie godziny później, w okolicy domu Jarosława Kaczyńskiego, gdzie
    gromadzili się demonstrujący, policja znowu go zatrzymała. Cholewski
    tłumaczy, że policjanci jechali za nim dłuższą chwilę. - To nie jest
    tak, że przejeżdżali i zobaczyli - przekonuje. Zatrzymali jego samochód,
    podając jako powód przejechanie na czerwonym świetle, choć Cholewski ich
    przekonywał, że "było żółte".

    - Policjant był bardzo nieprzyjemny, jak podszedł do mnie - relacjonuje
    mężczyzna. Twierdzi, że funkcjonariusz na niego krzyczał. Cholewski
    odmówił przyjęcia mandatu. Funkcjonariusz miał wówczas wrócić do
    policyjnego pojazdu, coś skonsultować, a po jakichś dziesięciu minutach
    wrócił i odstąpił jednak od wymierzenia kary.

    Pytany przez nas, czy policjanci odnosili się do wymalowanych gwiazdek
    na aucie, Mariusz Cholewski zaprzeczył."

    Jaki zadziwiający zbieg okoliczności...
    Przejazd na czerwonym to powód z dupy, czy milicjant z dobrym sercem, że
    mandatu nie dał?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 36. Data: 2020-12-15 06:54:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 02:58, Kviat pisze:

    > A teraz udowodnij, że gdyby nie miał gwiazdek, to też by go zatrzymali.

    Ja bym poszedł dalej. Udowodnij, ze gdyby nie miał samochodu, to by go
    nie zatrzymali.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2020-12-15 06:56:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 03:08, Kviat pisze:
    > Cholewski ich przekonywał, że "było żółte"

    Na żółtym przejeżdżać też zasadniczo nie wolno. Wolno opuścić
    skrzyżowanie. :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2020-12-15 09:11:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 02:42 <Kviat> pisze:

    > W dniu 14.12.2020 o 21:37, Trefniś pisze:

    (...)

    > No i?
    > Podobno miało być lepiej. Może już czas żebyś przejrzał na oczy?

    To jest ocenne, nigdy wszyscy zadowoleni nie bedą.
    Jednym jest lepiej - prawicowcom.

    Drugim gorzej - lewactwu. A to jest warunek sine qua non powodzenia
    Polski, Europy, a wręcz cywilizacji!

    > Jeżeli nie chcesz pamiętać, że za pis miało być lepiej, a nie gorzej, to
    > ja już nic nie poradzę.

    Jak piszę powyżej - choć jest nie najlepiej, to jednak _znacznie_ lepiej
    niż za komuny i III RP.
    Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

    A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
    Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.

    Szczerze - widzę w powyższej twojej wypowiedzi odrobinę więcej rozsądku,
    niż zwykle.
    Może nie jesteś stracony?

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Myśleć!

    --
    Trefniś

  • 39. Data: 2020-12-15 09:31:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!
    Już widzę tą prawicową Europę. Ein Folk, ein Reich, ein Fuhrer
    (oczywiście Kaczynski)
    Spoko. Już niebawem.
    > Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.
    Masz pojęcie o demokracji jak świnia o gwiazdach. Ja jeszcze pamiętam
    czasy kiedy z każdą sprawą się chodziło do Komitetu Partii :) A to
    kierunek polityki PIS-u.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 40. Data: 2020-12-15 09:46:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ja bym poszedł dalej. Udowodnij, ze gdyby nie miał samochodu, to by
    >go
    >nie zatrzymali.

    Samochodow malo zatrzymywali/scie.

    Za to pieszych z transparentem ...