eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaki jest dozwolony uzytek własny mapy z zasobu geodezyjnego i kartograficznego › Re: Jaki jest dozwolony uzytek w?asny mapy z zasobu geodezyjnego i kartograficznego
    From: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaki jest dozwolony uzytek w?asny mapy z zasobu geodezyjnego i
    kartograficznego
    Date: Tue, 08 Sep 2009 00:59:00 +0200

    Tue, 8 Sep 2009 06:26:28 +0800, Marcin Debowski
    <a...@I...ml1.net> pisze:

    >Jeśli nie jest zdefiniowany zakres to obowiązuje Ustawa. Jedyne co moim
    >zdaniem można przyjąć, to taki zakres (licencja) który jest konieczny dla
    >normalnego uzytkowania takiej bazy.

    Porozmawiałem chwilę przez telefon z WODGIK. Dostałem nie tyle
    wyjaśnienie prawne, co praktyczne. Generalnie mogę robić z danymi co
    chcę, dopóki to jest na własne potrzeby czy na wewnętrzne potrzeby
    firmy. Zrobienie z danych nowej mapy jest normalną praktyką. Pojawiła
    się sugestia, że na każdy projekt mapowy wypadałoby kupic osobną bazę.

    Dla użytku dyskusji założyłbym, że licencja pozwala na wykorzystanie
    istotnej części zakupionej bazy. Jak to przeskoczymy, to można
    rozważyć 3 pytania postawione w pierwszym poście. Chętnie usłysząłbym
    opinie.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski