eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaki jest dozwolony uzytek własny mapy z zasobu geodezyjnego i kartograficznego › Re: Jaki jest dozwolony uzytek własny mapy z zasobu geodezyjnego i kartograficznego
  • Data: 2009-09-10 20:10:55
    Temat: Re: Jaki jest dozwolony uzytek własny mapy z zasobu geodezyjnego i kartograficznego
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Popowski" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:mv6fa5l6nr78pj705h19o4v3i2q5mblko7@4ax.com...
    > Wed, 9 Sep 2009 12:37:26 +0200, "pt" <p...@p...onet.pl> pisze:
    >
    > Zapewne może być selekcja danych. Ale to co kupiłem, to mapa
    > topograficzna robiona wg standardu wojskowego Vmap Level 2. To gdzie
    > tu może wystąpić selekcja danych o indywidualnym twórczym charakterze?
    >
    > Czy jeszcze coś może mieć charakter twórzy w mapie?
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Andrzej Popowski
    Nie będę stawiał głowy, jak napisałem nie jestem do końca pewny słuszności
    moich wypowiedzi (chociaż mapa jako taka jest wg indywidualnym dziełem grupy
    twórców) i dyskusja mogłaby przykryć istotę sprawy, dlatego proponuję to
    zamknąć; znalazłem natomiast pewną wskazówkę na
    http://psip.wrotapodlasia.pl/WODGiK/Default.aspx?_=W
    ODGiK,Zezwolenia - po
    prostu skontaktuj się ze swoim WODGiK i wykup takie zezwolenie - wyglada na
    to, że nie jest specjalnie drogie - zwłaszcza, jeżeli wykażesz, że
    publikujesz w celach naukowych ;-)
    Pozdrawiam
    PawelT