  • Data: 2011-05-23 08:38:21
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo zależy mi na uczciwym i rzetelnym przeprowadzeniu spisu w sposób
    > niezmanipulowany. Więc na tyle, na ile mogę, chciałbym zadziałać, aby
    > moje racje również zostały uwzględnione. Każdy, kto ceni samego siebie,
    > powinien dążyć do spisania się, aby Fantazja Rachmistrzów nie
    > wygenerowała Spaczonego Obrazu Społeczeństwa.

    Jak pominięcie losowych 5/10/20/30/40 procent społeczeństwa może spaczyć
    obraz spisu?

    Widziałeś pytania spisowe? Kilka z nich jest już domyślnie uzupełnionych
    (mają wiedzę o tobie), a jedyne do wypełnienia, to jakim językiem mówisz
    i jakiej narodowości się czujesz.

    Po co ten wpis? Po nic (poza tym, aby sobie politycy dorobili na
    przetargach).

    Nie zachowuj się jak "pożyteczny idiota" i nie firmuj tej hucpy.

    --
    Liwiusz