  • Data: 2011-05-23 16:09:04
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Bo zależy mi na uczciwym i rzetelnym przeprowadzeniu spisu w sposób
    > niezmanipulowany.

    Nie masz w tym żadnego interesu. Spis nie jest dla ciebie. Ty jesteś
    traktowany jak inwentarz, który Pan Oborowy raz na jakiś czas chce
    sobie przeliczyć czy mu sie pogłowie zgadza.

    > Więc na tyle, na ile mogę, chciałbym zadziałać, aby
    > moje racje również zostały uwzględnione.

    W spisie nie chodzi o żadne twoje racje.

    > Każdy, kto ceni samego siebie,
    > powinien dążyć do spisania się,

    Kto ceni samego siebie ten ma ten spis w dupie. Sam wie kim jest i ile
    jest wart, nikt mu tego mówić nie musi. I nie życzy sobie być
    poddawanym remanentowi jak towar w magazynie. I nie lubi żeby obcy
    ludzie wpieprzali się w jego życie.