  • Data: 2011-05-23 16:39:11
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2011 18:09, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Nie masz w tym żadnego interesu. Spis nie jest dla ciebie. Ty jesteś
    > traktowany jak inwentarz, który Pan Oborowy raz na jakiś czas chce sobie
    > przeliczyć czy mu sie pogłowie zgadza.

    No cóż, biednyś ty, skoro masz takie postrzeganie świata. Musi ci być
    bardzo smutno w tej wyimaginowanej oborze.

    Ja czuję się obywatelem państwa i to państwo jest po części moje. A Pan
    Zarządca Państwa został przeze mnie zatrudniony i przeze mnie
    oddelegowany do zarządzania w moim imieniu.

    > Kto ceni samego siebie ten ma ten spis w dupie. Sam wie kim jest i ile
    > jest wart, nikt mu tego mówić nie musi.

    Przecież nie chodzi o ocenianie własnej wartości, ale o pokazywanie
    Zarządcom będącym TWOIMI pracownikami, kim jesteś, czego chcesz, jak
    działasz.

    >I nie życzy sobie być poddawanym
    > remanentowi jak towar w magazynie. I nie lubi żeby obcy ludzie
    > wpieprzali się w jego życie.

    No i potem ma pretensje, że Zarząd go nie uwzględnia w swoich działaniach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek