  • 11. Data: 2012-02-02 11:25:49
    Temat: Re: Jak złożyć donos do Urzędu Skarbowego?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Nutulka napisał(a):
    > ...] No i
    > właśnie nie bardzo wiem gdzie konkretnie to należy zrobić
    Nie martw się, sami dojdą :)

    Poglądy polityczne, przekonania religijne, preferencje seksualne, nałogi - to
    wszystko zaliczamy do
    danych szczególnie chronionych, ale niebawem te właśnie dane będą mogli przetwarzać
    przedstawiciele
    Najwyższej Izby Kontroli.
    http://di.com.pl/news/43112,0,NIK_moze_znac_Twoje_DN
    A_czyli_zajrzyjmy_do_ustaw.html
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-02-02 12:55:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-02 07:11, Użytkownik witek napisał:

    > co nie znaczy ze sie nie musiales uprzejmie przedstawic.

    Nie sprawdzałem, ale przez telefon dokumentów nie sprawdzą
    więc każdy dzwoniący to Jan Kowalski.

    > w kazdym razie pisemne anonimy lądują w koszu.

    Raczej wątpię.
    Jak słuchałem tych reklam tego telefonu dla "uprzejmych"
    to pani z ww Urzędu podawała przykłady dlaczego będzie
    on lepszy od zwykłych donosów, w donosie "uprzejmy" pisze
    to co go denerwuje czyli "Kowalski z naprzeciwka dorabia
    naprawianiem butów i robi to źle" i pomija z niewiedzy
    ważne dla Urzędu fakty że robi to "bez zarejstrowania
    działalności gospodarczej i płacenia podatków".
    Czyli ktoś jednak te donosy czyta i nie liczył bym że te
    z właściwie podanymi "faktami" nie są sprawdzane.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-02-02 14:19:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-02 12:11:35 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Właściwy urząd? Ty/Wy znacie takie właściwe urzędy?

    Tak.

    > Okaże się że niesłusznie taki urząd

    Nie mam pojęcia o co ci chodzi - czyżby ci się roiło, że niewłaściwy
    nie zgnoi, a właściwy zgnoi?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-02-02 16:19:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > co nie znaczy ze sie nie musiales uprzejmie przedstawic.
    >
    > w kazdym razie pisemne anonimy lądują w koszu.

    No popatrz. Ja zgłaszałem anonimem i jakoś zareagowali.

  • 15. Data: 2012-02-02 16:25:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2012 10:19 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > No popatrz. Ja zgłaszałem anonimem i jakoś zareagowali.

    skad wiesz, ze na twoj anonim. odpisali ci? :)

  • 16. Data: 2012-02-02 23:52:41
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    witek wrote:

    > US anonimami sie nie zajmuje.

    tak, tak, a "przelew zrobię jutro"!

    moon

  • 17. Data: 2012-02-03 08:53:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Feb 2012, Krzysztof 45 wrote:

    > Właściwy urząd? Ty/Wy znacie takie właściwe urzędy?

    Nie wiem jak zapytany, do tego nie wiem który jest właściwy
    w przedmiotowej sprawie (skoro sprawy nie opisano), za to
    owszem, znamy (bo na jakieś skromne 100% wiem że nie ja jeden
    na grupie znam :P) przepis określający właściwość urzędu.
    Tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ordynacja-podatkow
    a-1_2_129.html
    ...czytasz art.17
    Do kompletu możesz przeczytać tytuł rodziału, dwa artykuły wyżej ;)

    > Okaże się że niesłusznie taki urząd za sprawą niekompetentnych
    > i nieodpowiedzialnych urzędników

    Ale to nie ma nic do właściwości...
    Niesłuszność może Cię spotkać bez względu na właściwość lub nie.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2012-02-03 10:55:11
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Ale to nie ma nic do właściwości...
    > Niesłuszność może Cię spotkać bez względu na właściwość lub nie.
    Właściwy urząd dla nie jest taki, który nie tylko dba o interesy państwa i swoje
    statystyki, ale
    rzetelnie, profesjonalnie i uczciwie podchodzi do podatnika. A zanim wyda na niego
    wyrok, sprawę
    dogłębnie przeanalizuje biorąc możliwie wszystkie okoliczności przy pomocy
    kompetentnych urzędników.
    Posiadają potężną machinę egzekwowania, tylko jak ona ruszy, to sami nie maja nad nią
    kontroli.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2012-02-03 12:58:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Feb 2012, Krzysztof 45 wrote:

    > Właściwy urząd dla nie jest taki, który nie tylko dba o interesy państwa
    > i swoje statystyki, ale rzetelnie

    To jest urząd "rzetelny", "praworządny" i tak dalej,
    z "właściwością" nie widać nic wspólnego.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2012-02-03 14:11:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 4:55 AM, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > kompetentnych urzędników.
    > Posiadają potężną machinę egzekwowania, tylko jak ona ruszy, to sami nie

    he he, to ja trafilem na wlasciwy urzad, a wlasciwie urzedniczke.

    Najpierw byla oczywscie oficjalna korespondencja, a po jakim czasie
    urzedniczka zadzwonila do mnie, z blagalna prosba, zebym jej dostarczyl
    jakiekolwiek wyjasnienie na papierze, bo inaczej nie moze zamknac
    sprawy i jej akta na biurku zalegaja.