  • 1. Data: 2004-07-10 07:46:43
    Temat: Jak zapewnić sobie przydział mieszkania komunalnego po babci?
    Od: r...@a...pl

    Witam

    Moja babcia mieszka w mieszkaniu komunalnym, ale niestety nie stać nas żeby je
    teraz wykupić. Czy jeżeli będę zameldowana w tym mieszkaniu, to po ewentualnej
    śmierci babci będę miała prawo dp tego lokalu? Czy musze być zameldowana tam
    przez jakiś określony czas? Czy będzie miało znaczenie to, że jest to
    zameldowanie "fikcyjne" (tzn mieszkam w zupełnie innym miejscu, a w tym lokalu
    jestem jedynie zameldowana)? Jeżeli ktoś może mi wskazać jakieś akty prawne
    które to regulują to będę wdzięczna

    ropucha

  • 2. Data: 2004-07-10 08:17:20
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Powinnaś tam mieszkać.
    Jeśli sprawa skończy się w sądzie, to będą zeznania świadków np. sąsiadów, że tam
    mieszkałaś tyle a tyle lat.
    Zrób parę głośnych imprezek ;-))
    JaC

  • 3. Data: 2004-07-11 09:14:58
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl>

    Ja tez mialam taka sytuacje : mieszkanie bylo na babcie. mieszkala w nim 40
    lat.Ja mieszkalam tam od urodzeniaPrawie 30 lat zeby dostac prawo do
    kwaterunku musialam
    zlozyc papiery do sadu sad sprawdzil swiadkow aby wykluczyc fikcyjne
    zameldowanie. i dostalam decyzje.To tyle.
    NIE WIEM przypuszczam tylko ze jak masz zameldowanie to pewnie i tak nie
    beda mogli cię z tamtad wyrzucic,ale obowiazuje cie wtedy jakis kosmiczny
    czynsz.
    TMK

  • 4. Data: 2004-07-12 08:32:17
    Od: Magda<p...@n...pl>

    Radzę jednak wykupić mieszkanie. Obecnie ustawa nie zezwala na
    wstąpienie przez wnuczkę w stosunek najmu po babci. Dawniej
    faktycznie tak było, ale teraz krąg osób został zawężony.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-07-12 16:47:05
    Od: "ropucha" <r...@a...pl>

    a możesz podać mi konkretną podstawę prawną?

    ropucha