  • 1. Data: 2004-07-10 01:20:13
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Francuz" <f...@g...org>

    Witam

    Chciałem zrezygnować z pracy 14.07, złożyłem dokument i podpisano z datą
    1.07
    Umowa na czas określony, 2tyg wypowiedzenia.
    Moje pytanie jest takie:
    Do kiedy musze pracowac? Mój pracodawca mówi, ze wypowiedzenie liczy sie
    "od soboty" (03.07) i moj ostatni dzien to sobota 17.07 a to juz wg mnie
    17 dni od 1 (15 od soboty) a nie 14 jak na umowie.
    Sporo ludzi na urlopach, brak ludzi do pracy, dlatego zastanawiam sie czy
    nie zmusza sie mnie do kilku dni suplementarnych?
    Szukam na googlu ale ciezko trafic odpowiedz na to pytanie, moze ktos mi
    podpowie?

    Pozdrawiam

    Kuba

  • 2. Data: 2004-07-10 07:25:33
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie zmusza sie mnie do kilku dni suplementarnych?
    > Szukam na googlu ale ciezko trafic odpowiedz na to pytanie, moze ktos mi

    Kodeks pracy, art. 30 par. 2(1):
    Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo ich
    wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.

    Skoro pismo złożyłeś 1 lipca, umowa rozwiązuje się w najbliższą sobotę po dwóch
    tygodniach - 17 lipca.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl