  • Data: 2008-09-12 21:51:42
    Temat: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę zameldować moją narzeczoną u siebie.
    Mieszkam w gminnym mieszkaniu którego głównym najemcą jest mieszkający
    ze mną ojciec. Normalnie poszedłby sam i to załatwił ale jest inwalidą i
    nie wstaje z łóżka. Jak załatwić tą sprawę bezproblemowo. Jakieś
    upoważnienie pisemne zwykłe czy musi być notarialne ( mam notarialne do
    działań w ojca imieniu takie ogólne ale jest tam wyszczególnine że w
    sprawach lokalowych też ).
    Narzeczona dziś wymeldowała się z miejsca dotychczasowego meldunku. W
    poniedziałek chciałbym ją zameldować u siebie. Jak to załatwić by miało
    ręce i nogi i nikt nie mógł się przyczepić?
    Pozdrawiam.