  • Data: 2005-09-24 14:02:45
    Temat: Re: Jak zablokowac wejscie sieci internetowej na osiedle?
    Od: "Romeq" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dh3kpr$23n$2@inews.gazeta.pl...
    > Jak się nie potrafi uczciwie biznesu prowadzić, to się tego nie
    > robi ... zajmij się zbieraniem puszek.

    Chyba pomyliles osoby... najczesciej to ten, ktory wchodzi na zajety juz
    wczesniej pzez kogos teren, stara sie zabrac klientow do siebie. Czesc
    stosuje odpowiednie metody (mniejszosc: nizsze ceny, wyzsza jakosc,
    reklama), a czesc bezprawie (wiekszosc: zastraszanie itd...). Wiec to nie
    jest takei fajne, jak to tu wszyscy przedstawiaja. Prawda jest taka, ze dzis
    masz firme, a jutro inna sie dogada z prokuratorem, wsadza Cie pod byle
    pretekstem do aresztu, Twoj majatek sprzedadza, pozniej sie okaze ze nic sie
    nie stalo, ze w sumie to o nic Cie nie oskarza, a firmy i majatku juz nie
    masz... troche to pzredstawilem w skrocie, ale takich przypadkow juz bylo...
    taki slynny i podobny to prezes Optimusa... inny to gosc, ktory mial fabryke
    (na licytacji kupil Cersanit(!)), a on sam pzresiedzial 8 lat (!) w pace bez
    wyroku, ze niby wyludzil kredyt... ostatecznie eniewinniony...w glowie mi
    sie to nei miesci, jak nasze Panstwo, prawo i sady wspieraja rozwoj
    przedsiebiorczosci... dalej kto ma wiekszy kapital i znajomego "wysoko", ten
    robi co chce... mozna dojsc do wniosku, ze najlepiej to siedziec w
    panstwowym przedsiebiorstwie, najpewniej... :| I o to nam tu chodzi? :|

    Pozdrawiam,

    Robert