  • 11. Data: 2007-02-24 22:42:21
    Temat: Re: Jak z tymi światłami - trzeba włączyć 1 marca?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Tak, od pierwszego marca jezdzimy z wlaczonymi swiatlami przez caly rok
    > (moim zdaniem bardzo slusznie).

    Można prosić o podstawę prawną? (dla funkcjonariusza, jak wlepi mi mandat:)

    > A po co? Moze lepiej naprawic samochod? :)

    Bo akumulator stary? Wiem, że NTG, ale ci co mają jeszcze prądnice a nie
    alternatory to mają złomować swoje sprzęty?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 12. Data: 2007-02-24 22:45:56
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Dooobra bije sie w piers. Przekonany bylem ze juz ten przepis wszedl w
    > zycie bo gdzies w radio slyszalem ze od 1 marca obowiazkowo juz na
    > swiatlach jezdzimy :)

    Też to słyszałem i stąd było moje pytanie. Dziennikarzyna był pewnie
    niedouczony, a podało to nie tylko radio, w prasie też coś takiego napisali.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 13. Data: 2007-02-25 06:09:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał

    > ci co mają jeszcze prądnice a nie
    > alternatory to mają złomować swoje sprzęty?

    Mówisz o trzydziestoletnich maluchach? Tak, powinni je wreszcie złomować.

  • 14. Data: 2007-02-25 11:22:36
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Mówisz o trzydziestoletnich maluchach? Tak, powinni je wreszcie złomować.

    Nie prościej zmienić prądnicę na alternator? Łatwo to jest uczynić.

    Jeszcze Warszawy, Nysy, Żuki i Syrenki... :) Jak było w Mikrusie nie wiem, ale
    strasznie mi się on podobał.

    Spójrz na to z punktu widzenia prawa a nie techniki. Posiadanie zabytkowego
    pojazdu daje olbrzymie korzyści. Możesz sprzęta wyrejestrowywać i zarejestrować
    zależnie od pór roku. A nowy pojazd (tzn. poniżej 25 lat)? Nawet nie można
    rozebrać na części albo trzymać wraka w szopie jako obiekt muzealny :). A jakie
    ubezpieczenie małe...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 15. Data: 2007-02-26 23:08:46
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-02-24 23:42 użytkownik Czapla napisał :

    > Można prosić o podstawę prawną? (dla funkcjonariusza, jak wlepi mi mandat:)

    > Bo akumulator stary? Wiem, że NTG, ale ci co mają jeszcze prądnice a nie
    > alternatory to mają złomować swoje sprzęty?

    Przy okazji - Senat wprowadził poprawkę do poprawki sejmowej i pojazdy
    wyprodukowane przed 1970 r. nie będą musiały używać świateł mijania w
    dzień przy normalnej przejrzystości powietrza.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 16. Data: 2007-03-06 20:38:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Feb 2007 00:08:46 +0100, Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>
    wrote:

    >Przy okazji - Senat wprowadził poprawkę do poprawki sejmowej i pojazdy
    >wyprodukowane przed 1970 r. nie będą musiały używać świateł mijania w
    >dzień przy normalnej przejrzystości powietrza.
    Ciekawe, zapewne te pojazdy z czy bez swiatel sa tak samo bezpieczne
    dla innych uzytkownikow. Tylko nowsze pojazdy zmieniaja swoj poziom
    bezpieczenstwa przy wlaczeniu swiatel.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl