    From: MadMan <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Date: Fri, 4 Apr 2008 16:37:12 +0200

    Dnia Fri, 4 Apr 2008 10:07:36 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie zrobiłeś.
    > Zakaz wyjeżdżania jest bezwzględny.
    > A jak masz kłopot z oceną prędkości przeciwnika to oddaj prawo jazdy -
    > stwarzasz większego zagrożenie niż on.

    Pieprzysz jak potłuczony. Wyjeżdżając trzeba zakładać że tamten drugi
    jedzie przepisową prędkością.

    > Tak.

    J.w.

    > Tak jak Ty swoim wymuszeniem pierwszeństwa.

    Wymuszenia nie ma.

    > Chyba że koliczności wskazują inaczej.
    > Na tym polega to ograniczenie.

    Nie masz prędkościomierza w oczach, co więcej - nie musisz mieć.
    Natomiast odległość ocenić da się znacząco łatwiej.

    FUT na samochody, prawa nie czytam.

    --
    Pozdrawiam,
    JabberID: damian.karwot (at) jabster.pl, Tlen: madman1985