  • Data: 2008-04-07 08:24:41
    Temat: Re: Jak wymusić niższą prędkość na drodze
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jeśli projektant drogi przewidział np. drogę dojazdową 70 metrów za
    > zakrętem - i postawił ograniczenie do 50 - to mam prawo zakładać, że
    > jeśli nie widzę samochodu na tej drodze od zakrętu, to mogę się
    > bezpieczenie włączyć.
    > Przelicz to - 100km/h to około 30 m/s.
    > 50 km/h - około 15 m/s
    > Mamy 70 metrów - przy 100 km/h, user pokona te 70 metrów w 2,5 sekundy.
    > przy 50 km/h - prawie 5 sekund.

    No dokładnie.
    Czyli jeśli trafi Cię w przód, bok etc - to znaczy że był w Twoim polu
    widzenia gdy ruszałeś - wina Twoja.
    Jak Cię trafi w tył kilkadziesiąt metrów za skrzyżowaniem - to wina jego.
    Proste.

    > wiesz dlaczego jak cię policja złapie na wjechaniu na skrzyżowanie na
    > czerwonym,

    Nie wjeżdżam na skrzyżowania na czerwonym, tak z zasady.
    Przestań wreszcie sugerować że każdy jeździ tak tragicznie jak Ty.