  • Data: 2003-05-11 09:29:04
    Temat: Re: Jak właściciel może sprzedać auto współwłaściela?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 May 2003 11:44:22 +0200, Basia Renk wrote:
    >Pomóżcie mi, proszę, jestem w kropce chyba.
    >Wzięłam kredyt na auto. Kredyt został spłacony. Teraz autem
    >jeździ mój były mężczyzna, z którym się rozstałam.
    >Ów facet jest auta faktycznym współwłaścicielem, a ja jestem
    >jego właścicielką. Teraz chcę odzyskać połowę pieniędzy.
    >Chcę w tym celu sprzedać auto.
    >Jak mam to zrobić? Czy to możliwe, jeśli on nie wyrazi zgody?

    Ja tam specem od KC nie jestem, ale ...

    Art. 198. Każdy ze współwłaścicieli może rozporządzać swoim udziałem
    bez zgody pozostałych współwłaścicieli.
    Tylko ... gdzie ty znajdziesz naiwnego ktory kupi pol auta :-)

    Najprosciej byloby sie dogadac z chlopakiem - albo odkupuje pol auta,
    albo sprzedajecie i dzielicie sie gotowka. Spor bedzie dlugotrwaly,
    kosztowny, a w miedzyczasie auto traci na wartosci.

    Jest jeszcze jedna mozliwosc, ale nie bede publicznie namawial do
    przestepstwa :-)

    J.