  • Data: 2003-05-10 13:15:30
    Temat: Re: Jak właściciel może sprzedać auto współwłaściela?
    Od: "adam" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Basia Renk" <b...@h...com> napisał
    > Wydaje mi się, że wiesz o czym pisałam, proszę,
    > daruj mi przykre komentarze.

    Basia nie burz sie bo mimo, ze to przykra konkluzja to niestety prawdziwa.

    > Czy naprawdę nie ma sposobu, bym odzyskała moje
    > pieniądze gdy on się na to nie zgadza?

    Idz do prawnika, zaplacisz do 100 zlotych i dowiesz sie jak to formalnie
    ruszyc. Jest mozliwosc wyjscia z sytuacji analogiczna do kwestii
    wspolwlasnosci w nieruchomosci. Procedura polega na zmuszeniu
    wspolwlasciciela do odkupienia od ciebie wspolwlasnosci lub na sprzedazy
    tobie jego czesci.
    Oczywiscie nie musi dochodzic do takiej finalizacji transakcji ale chodzi o
    wymuszenie wyczerpania odpowiednich procedur. Ostatecznie moze byc konieczne
    zalozenie sprawy w sadzie ale co zrobic - wspolwlasnosc to nieciekawa forma
    wlasnosci.
    Podstawa twojego dzialania jest niemoznosc z korzystania ze swojej czesci
    wlasnosci - sprzedaz samochodu i jej blokowanie jest wlasnie czyms takim.
    Dla prawnika to bedzie "bulka z maslem" - nie miotaj sie.

    adam