eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak walczyć z Cyfrą+ › Re: Jak walczyć z Cyfrą+
  • Data: 2002-06-05 10:03:44
    Temat: Re: Jak walczyć z Cyfrą+
    Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam mały problem z Nową Cyfrą+. Po zakończeniu okresu promocyjnego
    > mieli mi zmienić pakiet na Biały (takie dałem polecenie telefoniczne),
    > tymczasem okazało się, że płacę za pakiet Srebrny (droższy).
    > Dowiedziałem się o tym dopiero przejrzawszy wyciąg z banku, gdyż
    > zdecydowałem się na pobieranie mi pieniędzy z konta za abonament
    > (błąd!!!). W Cyfrze stwierdzili, że nie mają w systemie żadnych
    > informacji na temat zmiany przeze mnie pakietu i pieniędzy za maj mi
    > nie zwrócą. Wysłałem faks z prośbą o wyjaśnienie sytuacji oraż
    > żądaniem zmiany pakietu. W następnym miesiącu zdziwiłem się, że znowu
    > pobrano mi opłatę za droższy pakiet (faks dotarł, dzwoniła nawet do
    > mnie pani z działu reklamacji).
    > Ponadto wysłałem do nich formularz odwołujący upoważnienie do
    > obciążania mojego rachunku (ok 10 maja) - twierdzą, że nic takiego nie
    > dostali, więc na razie zmiany formy płatności nie ma (niestety nie był
    > to list polecony).
    > Na odpowiedź na faks czekam już od 08 maja (nie za długo?).
    > Do kogo się odwoływać? Gdzie pisać na nich skargę?

    Rzecznik Praw Konsumentów chyba pownien się tym zająć, bo Cyfra+ zanadto
    "przegina pałę".
    W umowie napewno zaznaczyłeś, że wybierasz Pakiet Wizji Rodzinnej, a więc
    nie mogą zmieniać Ci pakietu bez twojej zgody. Tym bardziej, że nie ma tam
    ani słowa o takich kombinacjach. Natomiast doczytałem się, że zmiany pakietu
    należy dokonywać telefonicznie. Dziwne jest to, że Cyfra nie musi przesyłać
    do abonentów niczego listem poleconym, a jesli list nie dotrze, to i tak
    oznacza, że abonent został poinformowany. Ponadto z umowy wynika, że to
    jakby abonenta wina, że list nie dotarł.
    Ciekaw jestem, dlaczego w takim razie to ja muszę mieć potwierdzenie, że
    powiadomiłem, a właściwie przypomniałem telefonicznie lub faksem (nie
    musiałem przecież tego robić) dostawcy o chęci pozostania przy tym
    zaznaczonym w umowie. Rozumiem, że zawartość pakietu będzie się zmieniać,
    ale nie rozumiem dlaczego Cyfra ignoruje umowę z klientem wciskając bez jego
    zgody inny pakiet.

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1