  • 21. Data: 2011-08-15 15:29:22
    Temat: Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    WAM wrote:

    > Dlaczego? :)

    Bo to raczej pod kieszonkowca podchodzi;-)

    > Sprzedaz prowadzona w sposob ciagly - dzialalnosc gospodarcza.

    Gdyby to była zidentyfikowana działalność gospodarcza, to dałoby sie to
    zalatwic przez US. Ale to jest zdecydowanie nielegalna działalność, a
    oszyusta nie mam jak zidentyfikować, cjhociaz policja na pewno ma
    instrumenty, kto jest właścicielem konta o konkretnym n umerze, a po nitce
    do kłębka...
    J.

  • 22. Data: 2011-08-15 15:29:58
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Pendrive wrote:

    > jestes zamieszany w sprawe oszustwa :-)

    A tak, to sie nawet zgadza ;-)
    J.

  • 23. Data: 2011-08-15 15:32:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    gacek wrote:

    > Policja policją, a myślisz że podatek opłacił?

    Podatek od wyłudzenia? Raczej nie

    > Handel w necie? Paragon jest?
    >
    > Może od tej strony?

    Oferta współpracy. Zaliczka na identyfikator i koniec kontaktu. Nie umiem
    ustalić sprawcy, nie mam dostępu do danych, do których może mieć dostęp
    policja.
    J.

  • 24. Data: 2011-08-15 15:37:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011 17:29:22 +0200, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo to raczej pod kieszonkowca podchodzi;-)
    Pytam poważnie aby jakoś pomóc.

    >Gdyby to była zidentyfikowana działalność gospodarcza, to dałoby sie to
    >zalatwic przez US. Ale to jest zdecydowanie nielegalna działalność,
    Nielegalna działalność to też działalność. Maszeruj do PG.

    WAM

  • 25. Data: 2011-08-15 15:51:40
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-08-15 17:32, krys wrote:

    > Podatek od wyłudzenia? Raczej nie

    Podatek się należy od wszystkiego.

    Dziesiątki nieudokumentowanych wpłat z całego kraju? Nieuwzględnione w
    PIT? Przecież aż się prosi zapytać podatnika o co chodzi.

    gacek

  • 26. Data: 2011-08-15 20:28:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    WAM wrote:

    > Pytam poważnie aby jakoś pomóc.

    Wbrew pozorom, odpowiadam poważnie. Zgłosiłam sprawę na policję, czyli do
    najniższego szczebla. Sprawa to tak durne oszustwo, że aż się wstyd
    przyznać, że się dało na to nabrać. Ale jakby można zrobić to jeszcze raz,
    tylko do jakiejś bardziej kumatej i pracowitej jednostki, niz lokalny
    posterunek, to pofatygowałabym się.
    ,
    > Nielegalna działalność to też działalność. Maszeruj do PG.

    PG, czyli?
    J.

  • 27. Data: 2011-08-15 20:31:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    gacek wrote:

    > Podatek się należy od wszystkiego.
    >
    > Dziesiątki nieudokumentowanych wpłat z całego kraju? Nieuwzględnione w
    > PIT? Przecież aż się prosi zapytać podatnika o co chodzi.

    Tyle, to ja wiem. Tylko nie wiem, jak ustalić, kim jest Jan Kowalski,
    zamieszkały na ulicy Błotnej, numer Zachlapany, bo nie jestem w stanie
    ustalić, kto faktycznie jest właścicielem konta. Co sie dało wyszperać w
    Googlu, podałam na tacy.
    J.

  • 28. Data: 2011-08-16 07:55:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Aug 2011, krys wrote:

    > PG, czyli?

    "Przestępczość gospodarcza". Jako mniemam chodzi o stosowną
    jednostkę/dział/referat w policji.

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2011-08-16 09:57:59
    Od: Kamil <a...@a...com>

  • 30. Data: 2011-08-16 10:10:54
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik krys napisał:

    > A coś w temacie?
    > J.

    składać zawiadomienie o oszustwie w najbliższej jednostce policji , do
    tego samego namówić wszystkich którzy byli przez niego oszukani, nie
    masz żadnego wpływu na to kto sprawę poprowadzi