  • 31. Data: 2011-08-16 10:13:42
    Temat: Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik krys napisał:

    > Głównie o to poganianie oszusta mi chodzi, bo nie znoszę, jak takie
    > indywidua czują się bezkarne. A czuja się, ponieważ mało komu chce sie isc i
    > zrobić to, co należy.
    > J.

    O to właśnie chodzi, jak namówisz wiele osób na złożenie zawiadomienia
    to ruszą dupy i się sprawą zajmą porządnie bo inaczej statystyki im
    polecą w dół. Niestety właśnie na tym niechceniu bazuje bardzo dużo
    oszustów i dlatego też wola oszukać 100 osób na 10 zł niż jedną na tysiąc.

  • 32. Data: 2011-08-16 11:07:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    cyklista wrote:

    > składać zawiadomienie o oszustwie w najbliższej jednostce policji , do
    > tego samego namówić wszystkich którzy byli przez niego oszukani,

    To już dawno zrobione, nawet policjantom znalazłam parę osób oszukanych, ale
    nie byli zainteresowani.

    > nie
    > masz żadnego wpływu na to kto sprawę poprowadzi

    Szkoda. Bo to oznacza, że sprawa zostanie odłożona na półkę i opisana jako
    umorzona.
    J.

  • 33. Data: 2011-08-16 11:14:49
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > "Przestępczość gospodarcza". Jako mniemam chodzi o stosowną
    > jednostkę/dział/referat w policji.

    To jest myśl. Tylko, czy nie będzie nietaktem złożenie w powiatowej
    komendzie tego samego zawiadomienia, co w miejscowym posterunku, i czy wtedy
    faktycznie sama nie wezmę "współudziału w przestępstwie", wszak to nieładnie
    zakłócać spokój i statystyki...
    J.

  • 34. Data: 2011-08-16 16:55:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 16 Aug 2011 09:55:19 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >"Przestępczość gospodarcza". Jako mniemam chodzi o stosowną
    >jednostkę/dział/referat w policji.
    Oczywiscie, wczesniej w watku pisalem w rozwinieciu wiec pozniej sobie
    skrocilem :)

    WAM

  • 35. Data: 2011-08-16 16:57:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 16 Aug 2011 13:14:49 +0200, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >faktycznie sama nie wezmę "współudziału w przestępstwie", wszak to nieładnie
    W miejscowym posterunku nikt Twojej sprawy nie prowadzi. Zapewne jest
    juz w powiatówce więc udaj się tam do dochodzeniówki i zapytaj o to co
    się dzieje w Twojej sprawie. Powinnaś dotrzeć do osoby, która sprawę
    prowadzi.

    WAM

  • 36. Data: 2011-08-16 21:43:57
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-15 22:31, krys pisze:

    > Tyle, to ja wiem. Tylko nie wiem, jak ustalić, kim jest Jan Kowalski,
    > zamieszkały na ulicy Błotnej, numer Zachlapany, bo nie jestem w stanie
    > ustalić, kto faktycznie jest właścicielem konta. Co sie dało wyszperać w
    > Googlu, podałam na tacy.
    > J.

    Napisz do Urzedu Kontroli Skarbowej odpowiedniego dla Twojego obszaru.
    Dostarcz jak najwiecej szczegolow (pewnie to co juz dostala policja) a
    ta instytucja bardzo chetnie sobie dalej juz poradzi. :)

    venioo
    GG:198909

  • 37. Data: 2011-08-17 07:27:19
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Napisz do Urzedu Kontroli Skarbowej odpowiedniego dla Twojego obszaru.
    > Dostarcz jak najwiecej szczegolow (pewnie to co juz dostala policja) a ta
    > instytucja bardzo chetnie sobie dalej juz poradzi. :)

    Oj tak
    Po ZUS najbardziej sprawna jednostka w tym śmiesznym kraju.

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2011-08-17 07:45:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    venioo wrote:

    > Napisz do Urzedu Kontroli Skarbowej odpowiedniego dla Twojego obszaru.

    Obawiam się, ze mój obszar i obszar oszusta się nie pokrywa. Ale skoro
    mówisz, że oni chętnie sobie poszukają, to może masz rację?
    Dzięki za sugestię.
    J.

  • 39. Data: 2011-08-17 07:45:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    WAM wrote:

> [...]
    > juz w powiatówce więc udaj się tam do dochodzeniówki i zapytaj o to co
    > się dzieje w Twojej sprawie. Powinnaś dotrzeć do osoby, która sprawę

    Dziękuję.
    J.

  • 40. Data: 2011-08-17 16:08:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Aug 2011, krys wrote:

    > Obawiam się, ze mój obszar i obszar oszusta się nie pokrywa. Ale skoro
    > mówisz, że oni chętnie sobie poszukają, to może masz rację?
    > Dzięki za sugestię.

    Problem w tym, że jest prawdopodobne, iż oszustw dostanie po łbie.
    A osobny problem jest z odpowiedzią na pytanie: "a co z tego wyniknie
    dla Ciebie".
    Zasugeruję hasło "tajemnica skarbowa".
    JEŚLIBY US/UKS zwróciły się do policji z tego czy innego powodu,
    to co innego. Ale przecież te służby wcale niedawno walczyły o to
    żeby "mogły same" (i dostały umocowanie ustawowe, włącznie z akcją
    na kominiarki i karabiny AFAIR).

    pzdr, Gotfryd