  • 51. Data: 2011-08-18 15:24:10
    Temat: Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    cyklista wrote:

    > Tak prawdę mówiąc to zdecydowanie lepiej jest jak będzie na niego kilka
    > zgłoszeń zamiast jednego, po pierwsze dopinguje to policje bo będzie
    > miała albo kilka niewykrytych albo wykrytych przestępstw a nie jedno,

    No nie wiem, każda z odszukanych przeze mnie osob była z "innej wsi", wiec
    kazda miejscowy komisariat ma gdzie indziej. Gdyby to był oszust
    stacjonarny, to może i chciałoby się go wykrywać.

    > po
    > drugie oszustwa są ścigane z urzędu niezależnie od kwoty i zgłaszającego
    > oprócz czasu nie kosztuje nic takie zgłoszenie a jak oszust dostanie po
    > kolei kilka wyroków to nie będzie zawieszenia kary a recydywa.

    A widzisz, że z urzędu, to nie wiedziałam. Mam nadzieję, że go złapią, i to
    ze sto razy;-)
    J.

  • 52. Data: 2011-08-18 17:19:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Aug 2011, cyklista wrote:

    > czasu nie kosztuje nic takie zgłoszenie a jak oszust dostanie po kolei kilka
    > wyroków to nie będzie zawieszenia kary a recydywa.

    Chyba nie recydywa, a "działanie czynem ciągłym".
    Recydywa będzie, jak popełni taki sam czyn po pierwszym wyroku.
    Faktu to nie zmienia, na zapatrywania sądu powinno mieć istotny wpływ.

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2011-08-18 20:15:24
    Od: tomek <t...@o...pl>

    > Recydywa będzie, jak popełni taki sam czyn po pierwszym wyroku.

    ...i go złapią. Inaczej będzie co najwyżej recydywa formalna :-)

    Tomek