  • 1. Data: 2011-08-11 19:27:29
    Temat: Zmiana nazwiska - slub
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    czy mezczyzna moze przyjac nazwisko panienskie matki
    zakladajac nowa rodzine? czy jest to mozliwE?

  • 2. Data: 2011-08-11 19:33:58
    Temat: Re: Zmiana nazwiska - slub
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy mezczyzna moze przyjac nazwisko panienskie matki
    > zakladajac nowa rodzine? czy jest to mozliwE?

    Jesli jego malzonka ma takie samo nazwisko, jak nazwisko panienskie jego
    matki, to jak najbardziej - wystarczy, ze przybierze nazwisko zony :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-08-11 19:52:14
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli jego malzonka ma takie samo nazwisko, jak nazwisko panienskie jego
    > matki, to jak najbardziej - wystarczy, ze przybierze nazwisko zony :)

    bardzo smieszne
    pytam serio

    czy to jest mozliwe czy niewykonalne???

  • 4. Data: 2011-08-11 19:57:22
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-08-11 21:52, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > bardzo smieszne
    > pytam serio
    >
    > czy to jest mozliwe czy niewykonalne???

    Znałem taki przypadek, gdy kandydatka na małżonkę, nie chciała się
    zgodzić na nazwisko męża, a jednocześnie nie chciała zostać przy swoim.
    Chłopaczyna najpierw zmienił nazwisko,a potem, podczas ślubu, ona
    przyjęła jego (nowe) nazwisko.

  • 5. Data: 2011-08-11 20:12:50
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na nazwisko męża, a jednocześnie nie chciała zostać przy swoim.
    > Chłopaczyna najpierw zmienił nazwisko,a potem, podczas ślubu, ona przyjęła

    no w zasadzie na jedno wyjdzie
    bo raczej do aktu slubu trzeba miec juz unormowana sprawe nazwiska obecnego?

  • 6. Data: 2011-08-11 20:19:15
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-08-11 22:12, Kris_Poland pisze:

> [...]
    >
    > no w zasadzie na jedno wyjdzie
    > bo raczej do aktu slubu trzeba miec juz unormowana sprawe nazwiska

    No tak, a dodam tylko, ze ów chłopak zmienił właśnie nazwisko po ojcu na
    nazwisko panieńskie matki. Wiec na dwa etapy, ale da się.

  • 7. Data: 2011-08-11 20:40:12
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > No tak, a dodam tylko, ze ów chłopak zmienił właśnie nazwisko po ojcu na
    > nazwisko panieńskie matki. Wiec na dwa etapy, ale da się.

    zmienil zanim sie przekrecil czy za jago zycia?

  • 8. Data: 2011-08-11 20:48:50
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Kris_Poland nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > zmienil zanim sie przekrecil czy za jago zycia?

    No w sumie po śmierci to ciężko zmienić :P
    Wiem, wiem, chodziło Ci o śmierć ojca, ale pisz jaśniej :)
    Przem

  • 9. Data: 2011-08-11 21:18:29
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kris_Poland nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    >
    > No w sumie po śmierci to ciężko zmienić :P
    > Wiem, wiem, chodziło Ci o śmierć ojca, ale pisz jaśniej :)
    > Przem

    czesto sie slyszy ze ktos po smierci pobiera emryture rente zmarlego:P

    a tak serio ile taka przyjemnosc kosztuje?

  • 10. Data: 2011-08-11 21:34:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 11, 4:12 pm, "Kris_Poland" <n...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
    wiadomościnews:j21c75$1d7$1@news.onet.pl...

    > no w zasadzie na jedno wyjdzie
    > bo raczej do aktu slubu trzeba miec juz unormowana sprawe nazwiska obecnego?

    Przyjechal "rusek" do hameryki.
    Poszedl do urzedu z prosba o zmiane nazwiska, bo stwierdzil, ze juz
    nie chce nazywac sie Bezjajcew.
    W urzedzie zapytali - jakie chce miec nowe nazwisko?
    Odpowiedzial, ze wszystko mu jedno, byle jakies inne bylo.
    Po paru dniach dostaje poczta nowe ID z nazwiskiem Jonderbrak.

    ZS