  • Data: 2013-05-08 10:44:38
    Temat: Re: Jak ugryźć Solidny Dom?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2013 09:29, m pisze:

    > To jeszcze raz.
    > Masz prawo nabazgrać swój wiersz i podpisać Jan Niebudny? Masz.

    Zapewne i tak i nie. Bo jak nie istnieje Jan Niebudny, to mogę jako
    pseudonim. Ale czy mogę podpisać Donald Tusk, Stephen King to już nie
    jestem przekonany.

    > Masz prawo umówić się z Janem Niebudnym że napisze twój wiersz na murze
    > i podpisze "Jan Niebudny"? IMHO masz.

    No właśnie tu chyba nie. Bo to nie jest jego twórczość.

    Czy jak złożę pracę doktorską napisaną przez ciebie, to będzie OK?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek