  • Data: 2013-05-08 09:29:03
    Temat: Re: Jak ugryźć Solidny Dom?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/08/2013 09:19 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No tak. To sprawę wątku by może i wyjaśniało. Ale ghost-writerów już
    > niekoniecznie, bo to wersja ,,gość napisał mój wiersz i podpisał swoim
    > nazwiskiem''.

    To jeszcze raz.

    Masz prawo nabazgrać swój wiersz i podpisać Jan Niebudny? Masz.

    Masz prawo umówić się z Janem Niebudnym że napisze twój wiersz na murze
    i podpisze "Jan Niebudny"? IMHO masz.

    Masz prawo wziąć za to pieniądze? Czemu nie?

    Wg mnie dotąd wszystko jest legalne.

    Schody zaczynają się jakbyś jednak zaczął się powoływać na ten mur i
    mówić wszem i wobec że ty jesteś tego wiersza autorem, czy umowa że tego
    nie zrobisz (pod rygorem kary umownej) jest ważna czy nie? IMHO nie. Ale
    są tacy którzy twierdzą że ważna.

    p. m.