  • 21. Data: 2003-02-21 22:13:52
    Temat: Re: Jak to jest z wymianą sprzętu po zakupie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [...ktoś...]
    *************************
    >+ Myslisz, ze karta graficzna z napisem "Made in China" kupiona w
    >+ "przyzwoitym" sklepie jest lepsza od tej z napisem "Made in China"
    >+ kupionej w zwyklym sklepie ?

    Udajesz że nie zauważyłeś podkreślonego tekstu ?
    Karty "made in China" dzielą się na takie "mady in China" oraz
    takie "made in China" w których ktoś zaoszczędził 50 centów,
    nie lutując 12 kondensatorów filtrujących :> (autentyk ! Jakie
    ładne interferencje z 50Hz były...)
    Jeśli możesz ją sprawdzić *i to zrobisz*, to nie da się nie
    zauważyć mroczków przed oczyma :]
    Jak kupisz "w ciemno"... no to później "o co chodzi ?? Karta
    działa ? - działa. Tam są drzwi !" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2003-02-24 08:55:35
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    hal2000 wrote:
    > data zakupu nie ma znaczenia poniewaz, o ile mi wiadomo, nowe prawo nie
    > precyzuje, ze do towarow zakupionych przed wprowadzeniem nowych przepisow
    > stosuje sie prawo rekojmi, a wiec w tym konkretnym przypadku nalezy
    > reklamowac towar zgodnie z przepisami obowiazujacymi obecnie lub zgodnie z
    > warunkami gwarancyjnymi udzielonymi przez sprzedawce w momencie zakupu

    Owszem, nowe prawo nie precyzuje jakie przepisy stosować do zakupów
    poczynionych przed 1 stycznia, ale tak samo nie ma podstaw by
    przyjmować, że ustawa o szczególnych warunkach... ma wsteczne działanie
    (co do umów zawartcyh przed 1 stycznia 2003). A odpowiedzialność
    sprzedawcy z tytułu rękojmi jest na tyle powiązana z samą umową
    sprzedaży, że decydujące są przepisy obowiązujące w chwili zawierania umowy.

    KG

  • 23. Data: 2003-02-24 14:54:27
    Od: "[> MAK <]" <N...@p...pl>

    Dzięki wszystkim za pomoc.
    Na szczęście wymieniłem kartę na inny egzemplarz,
    miałem do niego podobne zastrzeżenia więc sprzedawca
    pozwolił mi
    całkowicie wycofać się z transkacji bez konsekwencji....
    Choć na początku zapewniał, że "nie ma zwrotów"...

    Dzięki i pozdrawiam! :-)

    Mariusz Korodaj

  • 24. Data: 2003-02-25 02:57:32
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>