  • Data: 2005-04-26 20:44:01
    Temat: Re: Jak to jest z komornikami.
    Od: Mecenas <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miska napisał(a):
    > Wygralam sprawe i Sad zasadzil mi od bylego wspolnika kase. Mam klauzule
    > wykonalnosci i mam zamiar udac sie z nia do komornika. I tu powstaje
    > pytanie, jesli osoba, ktora ma mi oddac kase poukrywala swoj majatek,
    > sprzedala mieszkanie, a ja nie mam wgladu co ona jeszcze posiada to jak w
    > tym momencie komornik bedzie sciagal dlug?
    > Ewentualnie jesli jest to sprawa klopotliwa dla komornika to czy mozna ten
    > dlug komus odsprzedac za czesc jego wartosci i gdzie szukac ewentualnie
    > chetnych.
    > I jeszcze jedno czy sa jakie instytucje skuteczniejsze od komornika?

    Kancelaria prawnicza z Białorusi jest najskuteczniejsza ;:)

    Poważnie, to tylko Komornik Sądowy jest uprawniony do egzekucji Twojego
    wyroku.
    To Ty jako wierzyciel musisz wskazać skladniki majatku ( ruchomego lub
    nieruchomości).
    Oczywiście, że można sprzedać wierzytelność ( Twój wyrok).
    Tylko pytanie za ile ktoś kupi? Może za 20%.

    Pozdrawiam
    Michał