  • Data: 2005-04-28 15:49:47
    Temat: Re: Jak to jest z komornikami.
    Od: "M...@o...op" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli wskazane zostanie miejsce przebywania osoby: np. mieszka u
    > matki, to komornik wynosi wszystko, na co matka nie ma faktury na swoje
    > nazwisko? Czy też muszę wskazać konkretne rzeczy? Skąd mogę wiedzieć co
    > jest jego, co matki?
    No właśnie tego nie wiesz.
    >W końcu to jej mieszkanie, nie dłużnika. Tylko z
    > kolei to piękny sposób na ukrycie się przed wierzycielami.
    Mój dłużnik mieszka u swojej żony,maja rozdzielność,mieszkanie i rzeczy w nim
    są jego żony a on sam nie jest tam zameldowany.Nigdzie nie jest
    zameldowany.Żona w drzwiach pokazała dokument o rozdzielności i komornik
    (komornicy) nawet nie zaglądali do środka.Było to w mojej obecności i to ponoć
    zgodne z prawem.Polecono mi po prostu obserwować i może coś kiedys wyjdzie na
    jaw.
    Posiadać nakaz to nie znaczy że odzyskasz pieniądze.

    Pozdrawiam Majka