  • Data: 2009-02-23 16:03:30
    Temat: Re: Jak szybko działa prokuratura?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gnu3dh$gmm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jak długo trzeba czekać od zgłoszenia przestepstwa do rozpoczęcia
    > postępowiania przez prokuraturę?

    Mnie raz koles nei zaplacil 150 zl za swiadczone przeze mnie uslugi przez
    internet - tj. przeslal niby screena z potwierdzeniem przelewu a przelew nie
    dotarl:
    Bylo to tak:
    10.11.2007 - muialo miejsce zdarzenie
    17.12.2007 - doniesienei do prokuratury (mojej)
    7.01.2008 - wezwanie mnie na przesluchanie
    koniec stycznia - wszczecie dochodzenia przez jego komende policji
    20.02.2007 - gosciu wplaca kase
    poniec lutego - przychodzi pismo o umorzeniu (ze byl za granica, ze mial
    pust ekonto)
    marzec 2008 - zazalenie
    pazdziernik 2008 - akt oskarzenia
    5.01.2009 - pierwszy termin rozprawy do jego sadu - odwolany (remont sadu
    czy cos)

    Pozdrawiam
    SDD