    From: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sprzedać program?
    Date: Sat, 10 May 2003 19:11:00 +0200

    Użytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i2bqbv44jjbmgnn3loubom3itba15gmn8n@4ax.com...

    >Chcesz sprzedac kod zrodlowy czy wykonywalny?
    >Jesli wykonywalny to na pewno masz licencje
    >na kompilator (ale nie edukacyjna, tylko komercyjna
    >- zazwyczaj kilka tys. zlotych minimum)

    Eeee... chyba się przeliczyłeś. Weźmy taką Lerning Edition Visual Basic'a
    6.0 - jeśli jeszcze gdzieś się dostanie, to za góra 200zł, a można spokojnie
    programy sprzedawać (tak przynajmniej pisze w licencji).

    >Podsumowujac - jesli nie masz kompilatora to najlepiej sprzedaj kod
    zrodlowy i niech sami kompiluja.

    Program został skompilowany na legalnej wersji - inaczej nie pytałbym o to
    jak zgodnie z prawem mogę go sprzedać :)
    Czyli co? mam podpisać umowę - tak jak np. przy sprzedaży samochodu?
    Na razie pytam tylko hipotetycznie (nie planuję sprzedaży), bo ciekawi mnie
    na jakiej zasadzie można sprzedać swój własny program.