  • Data: 2003-05-10 22:20:07
    Temat: Re: Jak sprzedać program?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b9jcnh$7ve$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hmmm.. jeszcze raz co rozumiesz tu przez jeden program? Moze powiedz
    troche
    > wiecej - jak oceniasz popyt na ta aplikacje? I o jakich cenach myslisz?

    Jak juz pisalem nic nie chce na razie nikomu sprzedawac :)
    Zastanawiam sie tylko na przyszlosc jak moglbym jako osoba fizyczna sprzedac
    komus (osobie prywatnej lub firmie) wlasnej roboty program. Zaden konkurent
    MS Office, itd. - ot zwykla mala aplikacja analizujaca to i owo :)
    Tak wiec i ceny nie wygorowane - nie wiem, gora kilkaset zlotych.