  • Data: 2003-05-10 23:58:03
    Temat: Re: Jak sprzedać program?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Elita.pl" <b...@e...pl> niebacznie popelnil
    news:3EBD25B9.46714895@elita.pl:

    > Po co? Jak sprzedajesz bułkę też spisujesz umowę?
    No ale jak sprzeda bułkę to nie sprzeda już jej ponownie
    DRUGIEMU klientowi. A jak mu się następny nawinie, to co?
    A może "sprzedaż" programu różni się od sprzedaży bułek?
    Ja wypożyczyłem kiedyś znajomemu samochód pod warunkiem, że nie
    zawiezie na daczę teściowej (nie lubię baby) - czy sprzedałem na ten
    czas?

    --
    pozdro
    poreba