  • Data: 2003-05-10 16:50:26
    Temat: Re: Jak sprzedać program?
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 May 2003 17:05:35 +0200, "-=Przemek=-"
    <c...@d...alter.pl> wrote:

    >Użytkownik "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >niego,
    >
    >Licencje...
    >Napisalem go, jestem autorem i mysle co zrobic jesli znajdzie sie chetn na
    >jego kopie, zeby wszystko bylo legalnie :)

    Chcesz sprzedac kod zrodlowy czy wykonywalny?
    Jesli wykonywalny to na pewno masz licencje
    na kompilator (ale nie edukacyjna, tylko komercyjna
    - zazwyczaj kilka tys. zlotych minimum)
    Jesli nie masz a BSA pogrzebie w firmie ktorej
    program sprzedales to moze i komputer ci zabezpiecza.
    Jesli kompilator jest GNU to musisz udostepnic
    publicznie(!!!) kod zrodlowy na wlasnie takiej licencji, ale
    wersje skompilowana mozesz wtedy sprzedac.
    Podsumowujac - jesli nie masz kompilatora to najlepiej
    sprzedaj kod zrodlowy i niech sami kompiluja.