  • 71. Data: 2007-06-09 19:26:56
    Temat: Re: Jak sie ma predkosc?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.ttmmgmzkrgp2nr@sempron...

    > Skróciła się o kilka procent...

    Pewnie tak, choć ofiarom to już niewielka różnica w gruncie rzeczy, jak
    daleko ten samochód pojechał dalej.

  • 72. Data: 2007-06-09 19:31:28
    Od: "Moon" <w...@a...com>

    Anka77 wrote:
    > Inny przypadek.
    > Robotnik pracuje na dachu.
    > Spada na zaparkowany samochód i ginie.
    > Gdyby nie było tak samochodu, to może by przeżył.
    > Samochód był zaparkowany w miejscu niedozwolonym.
    >
    > Czyli sytuacja podobna do opisanej.
    > Właściciele samochodów popełnili wykroczenia w obu
    > przypadkach.
    > Rozumiem, że właściciel samochodu pójdzie do pierdla,
    > bo źle zaparkował samochód?

    akurat to nie jest dobry przykład, bo gdyby nie było auta, to pieprznął by o
    beton i na to samo wyjdzie.

    dobry przykład to taki, że jedzie ktoś pijany szosą, w nocy, a na szosie
    zaparkowany, nieoświetlony kombajn. I wypadek. I jedno i drugie _przyczynia_
    się do wypadku.
    jak już pisałem, sąd musi określić STOPIEŃ winy i rozpatrzyć na ile kto się
    przyczynił do sytuacji, na ile wzajemne roszczenia się znoszą.

    moon

  • 73. Data: 2007-06-09 19:41:15
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Moon napisał(a):
    > dobry przykład to taki, że jedzie ktoś pijany szosą, w nocy, a na szosie
    > zaparkowany, nieoświetlony kombajn. I wypadek. I jedno i drugie
    > _przyczynia_ się do wypadku.

    w jaki sposób przyczynia się pijany?

    KG

  • 74. Data: 2007-06-09 19:46:39
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej dla niego żeby te 8 dostał. Bo mafia to by go w kilka godzin (dni)
    > posprzątała.

    A w więzieniu byłby niby nie do ruszenia ?

    ROTFL

    Cóż za logika :D

    pozdr

    Monika

  • 75. Data: 2007-06-09 20:40:03
    Od: SW3 <s...@p...tenfragmentwyciac.fm>

    Dnia 09-06-2007 o 21:31:28 Moon <w...@a...com> napisał(a):

    > gdyby nie było auta, to pieprznął by o beton

    A może by pieprznął o trawnik, w końcu ten samochód był nieprawidłowo
    zaparkowany.

    --
    SW3
    /Jesli mozesz przeczytac ten napis to znaczy ze umiesz czytac

  • 76. Data: 2007-06-09 22:10:12
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 09-06-2007 o 20:48:40 PAndy <p...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Kontrargumentacja w Twoim stylu - pilot mysliwca jest zmuszony do
    > katapultacji, spada na zaparkowany samochod i ginie. Gdyby nie bylo
    > samochodu to moze by przezyl, samochod byl zaparkowany w miejscu
    > niedozwolonym.

    Gdyby wlasciciel kupil Volvo - a wiadomo, ze to bezpieczny samochod -
    zamiast Poloneza to moze katapultujacy sie by przezyl upadek. A tak, przez
    skapstwo wlasciciela auta, zginal czlowiek.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 77. Data: 2007-06-09 22:19:41
    Od: "PAndy" <p...@p...onet.pl>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message

    > Gdyby wlasciciel kupil Volvo - a wiadomo, ze to bezpieczny samochod -
    > zamiast Poloneza to moze katapultujacy sie by przezyl upadek. A tak,
    > przez skapstwo wlasciciela auta, zginal czlowiek.

    hm o ile Volvo bylo projektowane z mysla o ratowaniu zycia spadajacym
    robotnikom budowlanym ;)

  • 78. Data: 2007-06-09 22:33:34
    Od: "Ob. Leśny" <o...@p...com>

    The_EaGle napisał(a):

    > Jak zona wtargnie na jezdnie tuz pod maske to bedzie to jej wina.
    > Kwestia swiatków.
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał
    Po polsku piszemy: świadków, matołku.

    --
    mv * /dev/null

  • 79. Data: 2007-06-09 22:42:14
    Od: "Moon" <w...@a...com>

    kam wrote:

    > w jaki sposób przyczynia się pijany?

    w prosty. gdyby był trzeźwy, to jego szybkość reakcji byłaby lepsza i może
    mógłby wyhamować, wyminąć, zahamować, itp.

    moon

  • 80. Data: 2007-06-09 22:44:17
    Od: "Moon" <w...@a...com>

    SW3 wrote:

    > A może by pieprznął o trawnik, w końcu ten samochód był nieprawidłowo
    > zaparkowany.

    no - to zależy, ale nie ma raczej różnicy - upadek na trawnik, auto, to
    dosyć podobny efekt, nie ma tu wpływu samochodu na rezultat.

    moon