  • 1. Data: 2007-06-07 21:06:38
    Temat: Koszt napisania skargi kasacyjnej
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    Witam
    Ma takie pytanie: jaki jest (sredni, orientacyjny) koszt napisania skargi
    kasacyjnej w sprawie cywilnej? Pytam bo jak mi adwokat rzucil kwote to
    musialem usiasc ;-) Nie wiem czy jest to standard czy probuje mnie
    naciagnac. Celowo nie podam tej kwoty aby uslyszec wasze koszty.

    Piotr

  • 2. Data: 2007-06-07 22:12:28
    Temat: Re: Koszt napisania skargi kasacyjnej
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musialem usiasc ;-) Nie wiem czy jest to standard czy probuje mnie
    > naciagnac. Celowo nie podam tej kwoty aby uslyszec wasze koszty.

    moj znajomy pisal ostatnio skarge za 12 000 pln

    pzdr
    tomek