eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sie ma predkosc? › Re: Jak sie ma predkosc?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie ma predkosc?
    Date: Sun, 10 Jun 2007 00:10:12 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <op.ttoc7agtrgp2nr@sempron>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    <f4ekgl$jb2$1@nemesis.news.tpi.pl> <f4emne$3n9$1@news.onet.pl>
    <f4eokd$sq6$1@nemesis.news.tpi.pl> <f4esjq$jgi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 114-dzi-6.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1181427011 13823 62.121.97.114 (9 Jun 2007 22:10:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jun 2007 22:10:11 +0000 (UTC)
    X-User: jasko_bartnik
    User-Agent: Opera Mail/9.21 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:1902701 pl.soc.prawo:466337
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 09-06-2007 o 20:48:40 PAndy <p...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Kontrargumentacja w Twoim stylu - pilot mysliwca jest zmuszony do
    > katapultacji, spada na zaparkowany samochod i ginie. Gdyby nie bylo
    > samochodu to moze by przezyl, samochod byl zaparkowany w miejscu
    > niedozwolonym.

    Gdyby wlasciciel kupil Volvo - a wiadomo, ze to bezpieczny samochod -
    zamiast Poloneza to moze katapultujacy sie by przezyl upadek. A tak, przez
    skapstwo wlasciciela auta, zginal czlowiek.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1