  • 1. Data: 2007-06-08 05:45:00
    Temat: Zamazanie (wymazanie z rejestru) skaznia
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Witam
    Po jakim czasie od końca kary w zawieszeniu wyrok ulega zamazaniu -
    chodzi mi o to ze nie bedzie wzmianki o tym że karany - czy jest to z
    urzędu czy jakieś wnioski do sądu właściwego itp???
    TIA

    C.R.E.E.D.

  • 2. Data: 2007-06-08 11:16:32
    Temat: Re: Zamazanie (wymazanie z rejestru) skaznia
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    C.R.E.E.D napisał(a):
    > Po jakim czasie od końca kary w zawieszeniu wyrok ulega zamazaniu -
    > chodzi mi o to ze nie bedzie wzmianki o tym że karany

    pół roku
    z wyjątkami

    KG

  • 3. Data: 2007-06-08 14:23:51
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 13:16:32 +0200, kam napisał(a):

    > pół roku
    > z wyjątkami
    >
    > KG

    z jakimi wyj atkami?
    Na wniosek czy z urzędu?

    C.R.E.E.D.

  • 4. Data: 2007-06-08 15:35:03
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    C.R.E.E.D napisał(a):
    > z jakimi wyj atkami?

    art.76 kk
    niezapłacona grzywna, trwający środek karny (zakaz prowadzenia pojazdów
    itp.)

    > Na wniosek czy z urzędu?

    z urzędu

    KG

  • 5. Data: 2007-06-09 07:07:28
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 17:35:03 +0200, kam napisał(a):

    > art.76 kk
    > niezapłacona grzywna, trwający środek karny (zakaz prowadzenia pojazdów
    > itp.)

    > z urzędu
    >
    > KG

    Ok dzieki - to rozwiazywało by problem. Jeszcze jedno : - jak
    sprawdzić po uplywie odpowiedniego czasu czy juz "zostało wymazane" bo
    jak znam zycie to w Plszie różne rzeczy się dzieją i ktoś może
    zapomnieć
    TIA
    C.R.E.E.D.

  • 6. Data: 2007-06-09 12:44:12
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > sprawdzić po uplywie odpowiedniego czasu czy juz "zostało wymazane" bo

    Zaplacic 50 zlotych i wystapic o informację z Krajowego Rejestru Karnego?