  • 11. Data: 2004-10-07 09:44:45
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > a z faktura to moze co mialem zrobic? nie podpisac? a oni by ladnie autko
    > odwiezli z powrotem a ja bym byl w plecy zaliczke na kilka tysiecy
    zlotych?

    Może my żyjemy w innym świecie niż Maciu?

    Strzeszczenie:
    Chciałem być sprytniejszy niż sprzedawcy a przy okazji walnąć US. Niestety,
    sprzedawcy okazali się sprytniejsi niż ja i zrobili mnie w wała,
    zabezpieczając się w dodatku zaliczką. Jak ja mam teraz zrobić ich w
    większego wała?

    Rozwiązanie:
    Sprzedać im ten sam samochód bez silnika za 45 000 zl, biorąc wcześniej
    zaliczkę 5000 zł i wystawiając fakturę na 6000 zł.

    --
    Piotr

  • 12. Data: 2004-10-07 09:45:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Maciu napisał:
    > dzieci...

    Nie określaj jednym słowem swego profesjonalizmu ,,, pisałeś, że
    kupujesz dużo aut ;>

    > napisalem o porade a nie o moraly

    Napisałeś prośbę o pomoc w tym => jak się zemścić a , nie poradę ...
    Porada jest taka ... *CZYTAJ PRZYNAJMNIEJ CO PODPISUJESZ* ...

    > te teksty to sobie mozecie wsadzic w dupe.

    W załączeniu rozgrzany pręt ... Dobrze już ?

    > a oszukac to moga kazdego z was

    No w ten sposób to raczej nie każdego, tylko YNTELYGENTA, który nie
    czyta co podpisuje ... I kupuje za 30 KPLN 23 opakowania szpachli i 45
    elektrod ...

    > z checia posmieje sie z was kiedy zobacze wasz problem

    śmiej ...

    > pytam sie jeszcze raz, czy ty jak kupujesz samochod to sciagasz z niego
    > tapicerke zeby zobaczyc czy pod spodem czasami nie byl walony?

    Tak. Po co mam później zawracać głowę innym ludziom by pomagali ci się
    MŚCIĆ ... Nie czujesz tu czegoś ? pl.soc.prawo a nie pl.soc.zemsta

    > a czytac sie sam naucz, bo widocznie sam masz problem ze zrozumieniem mojego
    > postu...

    Najmniejszych problemów ... typowe trollowanie ...

    > a z faktura to moze co mialem zrobic? nie podpisac? a oni by ladnie autko
    > odwiezli z powrotem a ja bym byl w plecy zaliczke na kilka tysiecy zlotych?

    Kolejny dowód na określenie twego profesjonalizmu jaki samo
    zastosowałeś ... "DZIECI" ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 13. Data: 2004-10-07 10:05:10
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Maciu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    autko
    > odwiezli z powrotem a ja bym byl w plecy zaliczke na kilka tysiecy

    pewnie że było nie podpisać i zadzwonić na policje że próbują wyłudzić od
    ciebie 23 tyś zł.

  • 14. Data: 2004-10-07 10:43:43
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

> [...]
    > sprzedawcy okazali się sprytniejsi niż ja i zrobili mnie w wała,
    > zabezpieczając się w dodatku zaliczką. Jak ja mam teraz zrobić ich w

    mozesz rozwinac ta swoja teze? na czym mialo niby polegac moje oszustwo w
    stosunku do US?

  • 15. Data: 2004-10-07 11:05:34
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > mozesz rozwinac ta swoja teze? na czym mialo niby polegac moje oszustwo w
    > stosunku do US?

    Oczywiście.
    poświadczenie nieprawdy
    współudział w oszustwie mającym na celu umiejszenie naleznych podatków

    --
    Piotr

  • 16. Data: 2004-10-07 11:14:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Maciu napisał:

    > Niestety,
    > mozesz rozwinac ta swoja teze? na czym mialo niby polegac moje oszustwo w
    > stosunku do US?

    *PLONK*

  • 17. Data: 2004-10-07 11:15:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > synku zostaw dla siebie swoje przemyslenia.
    > kupuje auta uszkodzone od kilkunastu lat, ale pierwszy raz w polsce
    > auto bylo tak posklejane ze nie bylo mozliwosci go nawet dokladnie
    obejrzec.
    > musialbym porozbierac tapicerke zeby dojrzec ze bylo rozwalone
    > ty zapewne kupujac samochod latasz ze srubokretem?
    > rotfl to mam z ciebie

    "Wiedzialy galy co braly choc jestem jeszcze maly,
    a jak mi ktos podskoczy dostanie miedzy oczy"

    Widizlaes? widziales, wziales po tym jak widziales? Wziales, wiec o co
    chodzi?

    A jak co, do oddadza Ci 7 tysiecy bo taka fakture podpisales, Stasio ma
    racje.

    P.

  • 18. Data: 2004-10-07 11:17:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > napisalem o porade a nie o moraly
    > te teksty to sobie mozecie wsadzic w dupe.
    > a oszukac to moga kazdego z was

    mylisz sie, uszukac moga gosci z mentalnoscia dziecka.
    Jak sie podpisuje to patrzy sie co sie podpisuje, a jak
    sie kupuje samochod to sie go dokladnie oglada, zwlaszcza
    jak przed chwila inny chlam chcieli wcisnac.

    P.

  • 19. Data: 2004-10-07 11:27:16
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    > Oczywiście.
    > poświadczenie nieprawdy
    > współudział w oszustwie mającym na celu umiejszenie naleznych podatków

    buhahahaha
    to byl dopiero rotfl

  • 20. Data: 2004-10-07 11:31:21
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    wy chyba jednak jestescie tepi i nie rozumiecie co sie do was mowi
    tlumacze wam jak krowie na rowie, ze auto zostalo podpicowane na czas
    sprzedazy.
    czy to tak trudno zrozumiec??????
    w normalnych okolicznosciach nie bylo mozliwosci ustalenia szkod.Zostaly one
    pobieznie naprawione aby nie bylo ich widac
    dopiero w momencie jak auto pojechalo na warsztat i zostalo dokladnie
    wszystko rozebrane..
    a zreszta gadac mi sie z wami juz nie chce bo widocznie jestescie
    najmadrzejsi wszystko wiedzacy, nigdy sie nie daliscie oszukac etc