  • 11. Data: 2006-01-14 21:05:31
    Temat: Re: Jak się bronić przed niesprawiedliwym mandatem.. ? !!
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    sg wrote:
    > Kudłaty napisał(a):
    [...]
    > hehehe, to znaczy, że jak są przepisy i wszyscy mają je w dupie i trąbią
    > to znaczy, że co ? Czy to znaczy, ze miałbym również łamać przepisy, bo
    > inni tak robią ? Jak tak dalej pójdzie, to skoro ileś osób rocznie
    > zabija innych, bo tak, to ja też muszę, bo inaczej mnie otrąbią, tak ?
    > OK, to ja kogoś zabiję, a potem też będę tak kretyńsko się tłumaczył,
    > "bo nie chciałem żeby trąbili wysoki sądzie", nie uważasz, że to
    > kretyńskie tłumaczenie ?
    >
    > Ale pewnie nie wiesz, że masz prawo zgłosić do administratora drogi
    > wniosek o zmianę znaków

    moze nie znaków a kretynskiego prawa - czy cos sie stalo jak na PUSTEJ
    drodze jechalem w nocy szybciej niz ustawa przewiduje; a policja z nowym
    rokiem dostala nowe limity na paliwo?

    Zrozum o co chodzi - ze ograniczenia NIE są po to aby było bezpieczniej
    tylko po to aby wladza wyciagla reke po jeszcze jeden podatek.

    a tobie polecam sie przejechać traktem brzeskim z predkoscia 60 km/h bo
    takie jest tam ograniczenia. Jeździj ZAWSZE 50 km/h po mieście i.t.d.
    NIKT tego nie przeestrzega! Nie dla "szybkiej jazdy" ale po prostu
    ograniczenia tam są nieżyciowe.... zupełnie jak urzędasy.

    Przy czym jeszcze raz zrozum - co innego jak są inni uczestnicy ruchu na
    jezdni - to inna sprawa.

    --
    Kudłaty

  • 12. Data: 2006-01-14 22:18:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Winnicki wrote:

    > Najprawdopodobniej była to albo jego prędkość, albo kogoś kogo przyłapali
    > wczesniej..

    Z tym z czym się spotkałem zawsze można było odczytać jaki czas upłynął
    od pomiaru.

  • 13. Data: 2006-01-14 22:26:57
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    witek wrote:

    > Z tym z czym się spotkałem zawsze można było odczytać jaki czas upłynął
    > od pomiaru.

    Czy jezeli nie sprawdziłem tego czasu - to moge sie upierac ze to nie moja
    szybkość? przed sądem?

    --
    Kudłaty

  • 14. Data: 2006-01-14 22:34:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kudłaty wrote:

    > Czy jezeli nie sprawdziłem tego czasu - to moge sie upierac ze to nie moja
    > szybkość? przed sądem?

    Zawsze się możesz upierać, tylko kto ci uwierzy

  • 15. Data: 2006-01-15 01:08:07
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    witek wrote:

    > Zawsze się możesz upierać, tylko kto ci uwierzy

    stąd moje pytanie do doświadczonych... moze da sie cos zrobic?

    --
    Kudłaty

  • 16. Data: 2006-01-15 02:04:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kudłaty wrote:

    > stąd moje pytanie do doświadczonych... moze da sie cos zrobic?

    Np. ekspertyza, że ten samochód nie da rady jechać 135 km/h

  • 17. Data: 2006-01-15 02:27:18
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    witek wrote:

    > Np. ekspertyza, że ten samochód nie da rady jechać 135 km/h

    skąd takie coś załatwić? :)

    --
    Kudłaty

  • 18. Data: 2006-01-15 03:38:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kudłaty wrote:

    > skąd takie coś załatwić? :)

    kiedys robil to pzmot.

  • 19. Data: 2006-01-15 07:02:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <k...@b...adresu.email> napisał w wiadomości

    > moze nie znaków a kretynskiego prawa - czy cos sie stalo jak na PUSTEJ
    > drodze jechalem w nocy szybciej niz ustawa przewiduje; a

    Tak. Złamales przepisy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2006-01-15 07:12:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > kiedys robil to pzmot.

    Ca 1200 zł ;))
    A potem wg. uznania, sąd może taką, zleconą przez ciebie "ekspertyzę" odrzucić.

    --
    Pzdr
    Leszek