  • 21. Data: 2006-01-15 13:57:56
    Temat: Re: Jak się bronić przed niesprawiedliwym mandatem.. ? !!
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 14 Jan 2006 19:52:39 +0100, Kudłaty napisał/napisała:
    > No i wiesz sam jak trąbią :)

    co oni moga tymi standardowymi klaksoniczkami - pii pii :)
    Ja se wmontowalem "trabe okretowa" a dokladnie 2 trabki od merca.. jak
    trabie to poza strachem smiech wywoluje :DDD heheh
    Pare razy sie przydalo..

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 22. Data: 2006-01-15 14:16:57
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Papik wrote:

    > co oni moga tymi standardowymi klaksoniczkami - pii pii :)
    > Ja se wmontowalem "trabe okretowa" a dokladnie 2 trabki od merca.. jak
    > trabie to poza strachem smiech wywoluje :DDD heheh
    > Pare razy sie przydalo..

    W moim samochodzie tez trąba nie jest cicha, ale policjani moga
    tez sie o to czepiac.
    A jak już pisałem na początku, nie uważam aby przejazd z wyższą szybkością
    niż są ograniczenia ustanowione przez jakiegoś barana lub innego osła był
    jakimś wykroczeniem. Przecież nic się nie stało, gdyby nie policja to nawet
    nikt by tego nie widział.
    A skoro jakiś tam sąd w poznaniu "wybacza" (baa, nawet odmawia wszczęcia
    postępowania) pederastom; dlaczego by tego nie rozciągnąc na WSZYSTKIE
    elementy gdy nic się nie stało!?
    Dla mnie przejazd w nocy szybciej niż ograniczenia wskazuja a jednocześnie
    przy dobrych warunkach do jazdy, przejście na czerwonym świetle - gdy NIC
    nie jedzie, nic NAGLE nie wjedzie na przejście, i kilka innych rzeczy to
    nie jest żadne przestępstwo ani nawet wykroczenie (rozumiem, że jakiś baran
    wpisał to do "prawa").
    Dlatego właśnie chciałem z przypadkiem przejazdu za szybko zestawić tych
    pederastów co im sąd wybaczył aby i mi wybaczył chociaż pederastą nie
    jestem :)
    I powiem jeszcze, że jeżeli moim przypadkiem udałoby się ZMIENIĆ idiotyczne
    prawo - moge poświęcić sume nawet 4 razy większą. Jak się nie da - to
    oczywiście zostaje zadymianie - że pederastom to juz teraz wolno za duzo...
    ale to juz temat na osobną zabawe.

    Ktoś napisał, że precedensy w polskim prawie (hm.. nie wiem jak to ująć
    poprawnie) - nie zachodzą, nie istnieją (?). Czy to znaczy, że sąd (nawet,
    jeden i ten sam orzekający) może orzekać INACZEJ w dwóch sprawach o to
    samo?

    --
    Kudłaty

  • 23. Data: 2006-01-15 16:32:13
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    > Np. ekspertyza, że ten samochód nie da rady jechać 135 km/h

    W tym sęk, że ten samochód pojedzie 135, a nawet więcej, wkońcu silnik 1,8
    :>
    Tyle że na tym odcinku, nie bylbym w stanie rozwinąć takiej prędkości i
    zatrzymać się bez hamowania
    z piskiem obok niebieskich.
    A nawet jeśli bym był w stanie w ten sposób jechać, to i tak gliny mogą
    złapać prędkość kto jechał wcześniej, np minute
    a wmówić że to my tyle jechalismy

    He, kicha :(

    Pozdr. KW

  • 24. Data: 2006-01-15 20:34:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Winnicki wrote:
    > Tyle że na tym odcinku, nie bylbym w stanie rozwinąć takiej prędkości i
    > zatrzymać się bez hamowania
    > z piskiem obok niebieskich.

    A potrafisz to udowodnić, że na tym odcinku nie da się wychamować ze 135
    do 0 bez pisku opon?
    Może np. miałeś niesprawne hamulce, albo coś?

  • 25. Data: 2006-01-15 22:02:36
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>

    > A potrafisz to udowodnić, że na tym odcinku nie da się wychamować ze 135
    > do 0 bez pisku opon?
    > Może np. miałeś niesprawne hamulce, albo coś?

    Gdyby gliniarz wsiadł i sam się przejechał, myśle że by sam się przekonał.
    Chociaż sam nie wiem, nigdy nie jechałem w tym miejscu z taką prędkością.

    Pozdr.
    KW

  • 26. Data: 2006-01-17 11:16:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Lukasz napisał(a):

    > 1). Radar ma funkcję pokazującą czas od ostatniego pomiaru. Zawsze możesz
    > poprosić o wyświetlenie tego info.

    Do 2014 (czy cos kolo tego) roku stare radary nie musza.

  • 27. Data: 2006-01-17 11:19:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Krzysztof Winnicki napisał(a):

    > A nawet jeśli bym był w stanie w ten sposób jechać, to i tak gliny mogą
    > złapać prędkość kto jechał wcześniej, np minute
    > a wmówić że to my tyle jechalismy

    Moga i tak robia.
    W sadzie nie do obrony - powie taki, ze z cala pewnoscia zmierzyl Twoja
    predkosc i tyle wlasnie jechales. Pozatym zgadza sie to z jego wyczuciem
    predkosci ktore od zdobyl przez lata pracy z radarem.
    Drugi kolega policjant to potwierdzi.

    I mandacik gotowy.

    Jedyna szansa to wozic ze soba w samochodzie kamere i filmowac caly czas
    co sie dzieje.

  • 28. Data: 2006-01-17 12:28:21
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > I mandacik gotowy.
    >
    > Jedyna szansa to wozic ze soba w samochodzie kamere i filmowac caly czas
    > co sie dzieje.

    Albo tachograf, nie wiem jakie to koszty ale mysle ze jesli biegly nie stwierdzi
    manipulacji przy tacho to kazdy sąd to uzna.
    Cieżarowo mają w zasadzie obowiązkowo.

    A.

  • 29. Data: 2006-01-17 18:19:38
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Arek Margraf napisał(a):
    > Albo tachograf, nie wiem jakie to koszty ale mysle ze jesli biegly nie stwierdzi
    manipulacji przy tacho to kazdy sąd to uzna.
    > Cieżarowo mają w zasadzie obowiązkowo.

    A ile takie cudenko kosztuje? :)

    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \