    From: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Date: Fri, 28 Mar 2014 11:32:13 +0100

    > Pewnie, że "mogą spadać", tylko że ich to nie obchodzi. Jeśli nie
    > zapłacę kary w określonym terminie, to kierują sprawę do firmy
    > windykacyjnej, a windykator w ogóle nie zajmuje się tym, czy ja w 2012
    > roku coś podpisałem, czy nic. Po prostu windykuje opłatę karną z
    > kosztami windykacji.

    Nasłuchałeś się... Windykator nic nie robi poza straszeniem. Żadnych
    kosztów windykacji, opłat karnych ani w ogóle żadnych opłat nie musisz
    im płacić.
    To dopiero komornik będzie ściągał ewentualną należność po wcześniejszym
    procesie sądowym. A w czasie procesu w pierwszej kolejności operator
    będzie musiał dowieść, że miał Twoją zgodę.
    Więc na upartego nawet teraz nie musisz chodzić do żadnych BOKów. Efekt
    uboczny będzie taki, że odetną ci kablówkę za wyimaginowane niepłacenie.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof