  • 1. Data: 2004-03-14 11:44:03
    Temat: Jak ściągnąć wierzytelność?
    Od: "Walter" <w...@o...pl>

    Czy jest prawna możliwość odzyskania wierzytelności od nieistniejącej już
    spółki cywilnej 3 osób jeżeli dwoje z nich teoretycznie nie posiada nic,ale
    za to trzeci ze wspólników wszedł już z innymi osobami w spółkę jawną?Czy od
    tego trzeciego można to ściągnąć?
    Komornik twierdzi że nie można.
    Proszę o poradę lub wskazówki gdzie takiej porady szukać?

  • 2. Data: 2004-03-14 13:47:36
    Temat: Re: Jak ściągnąć wierzytelność?
    Od: wwierdak <w...@g...pl>

    Dnia 04-03-14 12:44, Użytkownik WaldemarW napisał :
> [...]
    > tego trzeciego można to ściągnąć?
    > Komornik twierdzi że nie można.
    > Proszę o poradę lub wskazówki gdzie takiej porady szukać?

    Komornik ma racje. Ale to droga prawna. Sprobuj innej drogi ktora jest
    bardziej skuteczna jak nasze prawo.

    --
    Pozdrawiam - WaldemarW

  • 3. Data: 2004-03-14 14:03:10
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

    > Komornik ma racje.

    Czemu ma racje? Z tego co ja sie orientuje, to nie ma racji.
    No ale prosze o argumenty, moze jestem w bledzie (pewnie tak, bo
    znajac fachowosc naszych komornikow, to niemozliwe by on
    sie mylil...)

    KOnrad

  • 4. Data: 2004-03-14 14:59:00
    Od: WaldemarW <w...@g...pl>

    Dnia 04-03-14 15:03, Użytkownik WaldemarW napisał :

    > Czemu ma racje? Z tego co ja sie orientuje, to nie ma racji.
    > No ale prosze o argumenty, moze jestem w bledzie (pewnie tak, bo
    > znajac fachowosc naszych komornikow, to niemozliwe by on
    > sie mylil...)

    Komornicy to jedna wielka banda. Osobiscie mialem z nimi doczynienia
    kiedy sad zasadzil mojemu dluznikowi zaplate wierzytelnosci. Oczywiscie
    komornik nie mogl sciagnac z niego pieniedzy z roznych jakis tam przyczyn.
    Dopiero jak wziolem sprawy w swoje rece to odzyskalem dlug.

    Dlatego zadnych sadow, egzekucji komorniczych nie polecam. Malo
    skuteczne i ciagnie sie latami .