  • Data: 2005-01-16 09:46:18
    Temat: Re: Jak rozumieć ten wyrok - pytanie do ekspertów
    Od: "Damian" <a...@o...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet jesli chory, to nieupowaznia Cie do domagania sie >nienaleznych
    alimentow, ani do ich pobrania.

    Sąd mi przydzielił te alimenty...co miałem mu je odsyłać? Zastanów się zanim
    coś takeigo napiszesz..

    To sa pieniadze togo (wg Ciebie chorego)
    > czlowieka, a ty jestes dorosly.

    Ja sobie tych pieniędzy sam nie przydzieliłem, nikomu ich nie ukradłem, tyko
    sąd mi je przydzielił - tak jak już pisałem wyżej.

    > Dla swojego wlasnego dobra - zmien podejscie...
    > bo jak Ci radzila Sandra teraz TYLKO ugode mozesz uzyskac, a punkt wyjscia
    ktory teraz prezentujesz,
    > niepomoze..

    Nie znasz mojego ojca, także nie wiesz jaki on jest.
    Wyobraź sobie, że dzisiaj spotkaliśmy się, bo jak twierdził ojciec ma on
    dobrą propozycje ugody.
    Poszedłem w miejsce spotkania, a on mi wyciąga jakieś papiery do
    podpisania...zacząłem je czytać, doczytałem tylko z 3 linijki...było coś o
    6300PLN, on mi to wyrwał i powiedział,że doczytam sobie w domu i żebym
    podpisał - oczywiście, że NIE PODPISAŁEM - i co? może źle zrobiłem? A kto
    wie co tam było?
    I ty mi powiesz, że ugodę moge uzyskać...na 100% nie z moim ojcem - pisałem,
    że chory, bo alkoholizm to jest choroba, która powoduje zaburzenia mózgu -
    które już wystąpiły u mojego ojca.