  • Data: 2005-01-16 13:33:17
    Temat: Re: Jak rozumieć ten wyrok - pytanie do ekspertów
    Od: "Damian" <a...@o...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    > To komornik się myli jeśli tak brzmi wyrok jak zacytowałeś.
    > Wyrok jest jasny i nie wymaga żadnej wykładni. Ja nie mam żadnych
    wątpliwości. Nie wynika z niego
    > obowiązek zwrotu.

    Też mi sie tak wydaje. Jednak nie znam się na prawie (tak dogłębnie) i nie
    jestem pewien.
    Wiem jednak, że ten komornik nie działa tak jak powinien. Przykładem może
    być to, że sąd wydał wyrok nakazujący mojemu ajcu, aby ten płacił mi
    alimenty do 15-stego każdego miesiąca - nie płacił, więc dałem sprawe do
    komornika. Na początku wszystko było OK i komornik przelewał pieniądze w
    terminie, ale potem ojciec "dogadał" się z komornikiem, że sam będzie
    wpłacał pieniądzie komornikowi, a komornik dopiero mi. Od tamtej pory
    dostawałem pieniadze ok.30-stego lub w następnym miesiącu.
    Mając powyższe na względzie wierze, że komornik mógłby zacząć ściągać ode
    mnie te pieniądze.

    ps.Teraz troche się pożale. Ojciec dogadał się z komornikiem, aby ten nie
    ściągał od niego pieniędzy bo tym samym uniemożliwił mu wzięcie pożyczki z
    banku...ojciec pożyczke wziął, a sąd okręgowy wziął pod uwage, że ojciec
    spłaca pożyczke i nie ma za co żyć.