    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak rozkminić problem instruktora prawa jazdy?
    Date: Thu, 8 Oct 2009 11:21:40 -0700 (PDT)

    On 8 Paź, 19:44, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > jest sobie instruktor prawa jazdy. Nazwijmy go Wacek. I Wacek ma swój
    > samochód przygotowany do prowadzenia L, ma również legitymację
    > instruktora z uprawnieniami na nauczanie. Wacek chciałby się podnajmować
    > na godziny różnym OSK. W tym celu zarejestrował się jako przedsiębiorca.
    >
    > Niestety Starostwo twierdzi, że nie może się podnajmować na godziny jako
    > przedsiębiorca, bo jako przedsiębiorca nie ma zgody na prowadzenie OSK.
    > Tylko, że on nie chce prowadzić OSK, a brać podwykonastwo godzin od
> [...]

    IMO skoro jest dzialanosc regulowana X [w tym wypadku prowadzenie
    dzialanosci polegajacej na szkoleniu kierowcow czyli OSK] to jesli
    chce wykonywac ta dzialanosc w ramach DG to musi miec zezwolenie/
    pozwolenie/licencje nawet jesli sie ograniczy do "podwykonastwa".

    Inaczej cala idea pozwolenia/zezwolenia bylaby bez sensu [tzn. jest:P
    ale zakladamy ten sam tok myslenia co ustawodawca ;)].