  • 1. Data: 2011-03-02 17:30:08
    Temat: Jak pozbyc sie spamerow?
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Dostaje dziennie kilka/kilkanascie spamow o tesci "Czy nie jestescie panstwo
    zainteresowani otrzymaniem oferty...".
    Robi sie to coraz bardziej meczace i jest tego coraz wiecej. Metoda
    niereagowania nie zadzialala.

    Czy da sie postraszyc nadawcow tego g... jakimis konkretnymi paragrafami?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2011-03-02 17:50:33
    Temat: Re: Jak pozbyc sie spamerow?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Huaskar" <h...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > niereagowania nie zadzialala.
    >
    > Czy da sie postraszyc nadawcow tego g... jakimis konkretnymi paragrafami?

    gdyby nawet jakiś sprytny sposób znaleźć, to zadziałał tylko na tego kto Ci
    przysłał pismo. Na pozostałych nie zadziała.

  • 3. Data: 2011-03-02 18:25:52
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-02 18:30, Huaskar pisze:
> [...]
    > niereagowania nie zadzialala.
    >
    > Czy da sie postraszyc nadawcow tego g... jakimis konkretnymi paragrafami?

    Olej paragrafy. Kiedyś byłem spamowany przez firmę X. Przestali dopiero
    wtedy, kiedy ten ich spam wydrukowałem (razem z obrazkami - wyszło kilka
    fajnych mocno zaczernionych kartek), na końcu dołączyłem moje żądanie
    (oparte o ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną) o usunięciu
    mnie z ich spamlisty, po czym wysłałem im to faksem. Po kolejnym spamie
    - odesłałem im faksem ich poprzednią oraz aktualną "ofertę". Za trzecim
    razem w połowie emisji faxu rozłączyli się, ale wiadomości już od nich
    nigdy nie otrzymałem, tadam! :-)

    IMHO to jedyna _skuteczna_ metoda walki ze spamerami.
    pwz

  • 4. Data: 2011-03-02 18:56:08
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > niereagowania nie zadzialala.
    >
    > Czy da sie postraszyc nadawcow tego g... jakimis konkretnymi paragrafami?

    Nie umiesz filtrów ustawić?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2011-03-03 08:49:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2011 19:25, pwz pisze:

    > IMHO to jedyna _skuteczna_ metoda walki ze spamerami.

    Póki używają fizycznych faksów :(

  • 6. Data: 2011-03-03 17:55:27
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-02 19:56, Arek pisze:

    > Nie umiesz filtrów ustawić?

    Filtry nie zawsze działają. W wyżej opisanym przypadku dostawałem spam
    od tej samej firmy, lecz z różnych adresów. Szybciej było wysłać im fax,
    niż się bawić w preparowanie filtrów. Poza tym miałem ochotę nie tylko
    się obronić "pasywnie", lecz właśnie "aktywnie" uświadomić spamerom, że
    ich działania są szkodliwe i upierdliwe. IMHO tylko taki jest sens walki
    ze spamem. Za każdym razem robić "naloty" na spamera i tyle.
    pwz

  • 7. Data: 2011-03-03 18:39:25
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-03 18:55, pwz pisze:
> [...]
    > ich działania są szkodliwe i upierdliwe. IMHO tylko taki jest sens walki
    > ze spamem. Za każdym razem robić "naloty" na spamera i tyle.

    Forefox ma wbudowany filtr antyspamowy. U mnie rozpoznaje wiadomości
    bardzo dobrze. A takiego spamu dostaje tony.

  • 8. Data: 2011-03-03 18:52:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > rozłączyli się, ale wiadomości już od nich nigdy nie otrzymałem, tadam! :-)
    Trzeba było przefaxować im czarne kartki. :)

  • 9. Data: 2011-03-04 08:33:35
    Od: "t" <t...@0...pl>

    Czy można obciążyć spamera opłatą za przeczytanie wiadomości?

  • 10. Data: 2011-03-11 08:10:54
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik PesTYcyD napisał:

    > Forefox ma wbudowany filtr antyspamowy. U mnie rozpoznaje wiadomości
    > bardzo dobrze. A takiego spamu dostaje tony.

    Co to jest Forefox? :-)
    Chyba miałeś na myśli Mozillę Thunderbird

    www.mozillamessaging.com/pl/thunderbird/

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik