  • 1. Data: 2011-03-02 14:36:40
    Temat: Kazik "RZONda"
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Zapewne słyszeliście, że kazik się wqurwił, tym że ktoś nazwał blog "jem
    aby jeść". Jeżeli nie to link:
    http://niezalezna.pl/6906-po-interwencji-kazika-blog
    -agory-zmienia-nazwe

    I teraz pytanie czy komuś się nie poprzewracało w dupie? Żadnego
    naruszenia praw autorskich tam nie było. Co więcej znam twórczość Kazika
    ale nigdy bym nie powiedział, że on był autorem tej frazy. Co więcej on
    nie był jej autorem. To raz a dwa, nawet gdyby tak było to nie ma w tym
    żadnego naruszenia praw. Dziwie się że zmienili tytuł bloga.

  • 2. Data: 2011-03-02 16:51:04
    Temat: Re: Kazik "RZONda"
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > nie był jej autorem. To raz a dwa, nawet gdyby tak było to nie ma w tym
    > żadnego naruszenia praw. Dziwie się że zmienili tytuł bloga.

    Zaczynam sie bac, bom kiedys poplenil artykul pt "Mój dom murem podzielony,
    czyli rzecz o ucieczkach z Berlina Wschodniego w świetle obiektywu filmowego
    i literatury" :D

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-03-02 16:52:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin PesTYcyD

    > Zapewne słyszeliście, że kazik się wqurwił, tym że ktoś nazwał blog "jem
    > aby jeść". Jeżeli nie to link:
    > http://niezalezna.pl/6906-po-interwencji-kazika-blog
    -agory-zmienia-nazwe

    LOL. Kazik rości sobie prawa do każdego zdania, które wypowiedział?

  • 4. Data: 2011-03-03 07:10:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2011 17:52, to pisze:
    > begin PesTYcyD

    -agory-zmienia-nazwe

    > LOL. Kazik rości sobie prawa do każdego zdania, które wypowiedział?

    Zupełnie ja Buzdygan :D

  • 5. Data: 2011-03-03 10:39:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-03 08:10, Andrzej Ława pisze:
    > Zupełnie ja Buzdygan :D

    Nie przeginaj.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2011-03-03 10:43:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2011 11:39, Arek pisze:

    > Nie przeginaj.

    Użyłeś takiej samej kropki, jak ja! Ty plagiatorze! ;->

  • 7. Data: 2011-03-03 11:05:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-03 11:43, Andrzej Ława pisze:
    > Użyłeś takiej samej kropki, jak ja! Ty plagiatorze! ;->

    Właśnie się zastanawiam czy nie pozwać Kazika za plagiat.
    Dyć moja babcia zawsze mówiła, że "Człowiek je po to żeby jeść, zwierzę
    by się najeść". (w oryginale: bydlę, ale kto dziś zrozumie to słowo jako
    zwierzę? )

    Cholera - dawać mi adres Kazika, czas na pozew!

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2011-03-03 15:45:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia 02 Mar 2011 16:52:01 GMT, to napisał(a):

    > LOL. Kazik rości sobie prawa do każdego zdania, które wypowiedział?

    Mało który 'artysta' jest tak pazerny na kasę jak on.
    --
    marcin