  • Data: 2002-05-31 09:44:59
    Temat: Re: Jak pisać reklamację do NOM
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 30 May 2002 00:09:36 +0200), Gotfryd
    Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    >+ Manie kopii to nie to samo co manie bazy...
    > Acha.
    > To z ciekawości spytam: czy NOM jest zwolniony z obowiązku
    >ewidencjonowania faktur sprzedaży ? I czym jest taka ewidencja
    >jeśli nie bazą klientów ?? (tego się IMO *nie da* rozdzielić)
    > Podział na "podbazy" (ewidencjonowanie zestawień) nie zmieni
    >faktu posiadania *wszystkich* danych.
    > Nie ściemniaj rzeczy o których *na pewno* wiesz :)

    nie dogadamy się. Generalnie to dla mnie jednorazowa rzecz. Z
    założeniem, że nie zostanie wykorzystana. TEORETYCZNIE nikt nie zmusza
    do prowadzenia księgowości komputerowo. Zapewne więc te faktury są
    wpisywane ręcznie w księgi :-) i co prawda baza jest, ale nie do
    wykorzystania później. Zgadzasz się?

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)